Gratis spel - GoG!
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Gratis spel - GoG!
Just nu ger GoG.com ut dungeon keeper 1 gratis det du behöver göra är att skaffa ett konto på hemsidan och sedan ladda ner. Det är bara gratis ett tag, men när du väl 'skaffat' det så är det bundet till ditt konto så du kan spela det hur mycket du vill
älskar verkligen Good old games!
Vi kan spara den här tråden för framtida tillfällen då GoG.com ger ut spel, så vi kan tipsa andra förra gången så var det fallout som gavs ut ^^
Enjoy!
älskar verkligen Good old games!
Vi kan spara den här tråden för framtida tillfällen då GoG.com ger ut spel, så vi kan tipsa andra förra gången så var det fallout som gavs ut ^^
Enjoy!
Gratis spel - GoG!
Till dator. Det ska funka till både Windows och Mac. Försökte köra det i Linux (wine) men det funkade inte.
Orkar inte hålla på och trixa med wine, så jag får vara utan. Jag har valt Linux och nu står jag mitt kasst.
Orkar inte hålla på och trixa med wine, så jag får vara utan. Jag har valt Linux och nu står jag mitt kasst.
Gratis spel - GoG!
Miche skrev:Vilken plattform pratar du om, mobilt eller dator och vilket/vilka operativ?
Det är till PC och möjligen mac, GoG har bara sådana spel.
Men man kan finna en hel del guldkorn som gjorts om för att funka i nyare windows etc, med hjälp av bland annat dosbox. Spelar på min windows 8 dator tex utan problem
xGOVINDAx skrev:Till dator. Det ska funka till både Windows och Mac. Försökte köra det i Linux (wine) men det funkade inte.
Tråkigt att det inte funkar där, tror det ska finnas vissa som funkar - men det är helt okänd mark för mig