Sjung karaoke (eller bara sällskapa) i Sundbyberg, fre 7/2!
32 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Jag kommer och jag får även med mig min GeniusMartin
Kul!Mjau skrev:Jag kommer och jag får även med mig min GeniusMartin
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Jag blev sjuk så jag kan nog inte komma!
Tjohoo, ringer i öronen än av allt skönsångande hehee. Tror vi var uppåt 15 personer där i sällskapet fast några inte forummedlemmar. Tack för i kväll, skönt att komma ut från mitt torftiga inrutade liv!
Kvällen öppnades med Deep Purples - Soldier of Fortune av självaste DJ'n
Kvällen öppnades med Deep Purples - Soldier of Fortune av självaste DJ'n
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Ett stort tack från farbror Freddy till alla nya och gamla bekantskaper som dök upp igår. Ett särskilt tack till Banecca för att rejält ha underlättat min sångdebut. Det här gör jag gärna om!
- Freddy Dreadful
Va?! Var det första gången någonsin som du sjöng?Freddy Dreadful skrev:Ett stort tack från farbror Freddy till alla nya och gamla bekantskaper som dök upp igår. Ett särskilt tack till Banecca för att rejält ha underlättat min sångdebut. Det här gör jag gärna om!
Tack själv, jag kom ut från mitt o-inrutade liv, och det ringer som tur är inte så mycket mer än vanligt i mina öron, trots Metropol.mondo beyondo skrev:Tjohoo, ringer i öronen än av allt skönsångande hehee. Tror vi var uppåt 15 personer där i sällskapet fast några inte forummedlemmar. Tack för i kväll, skönt att komma ut från mitt torftiga inrutade liv!
Synd att jag inte hann prata med så många av er, men det var för hög volym och dessutom sent (för mig).
Ja, inför random publik!marroba skrev:Va?! Var det första gången någonsin som du sjöng?
- Freddy Dreadful