Träffar i Småland?
31 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Träffar i Småland?
inga träffar i Växjö längre?
Senast redigerad av MAMMA26 2011-05-04 14:32:55, redigerad totalt 1 gång.
Här har vi två från växjö, som vill ha träffar! UTMÄRKT utgångspunkt!
Enas om ett datum och tipsa här om att ni ska ha en träff, vetja! Ni blir ju MINST två ju!
Alla skriver ju inte bostadsorden i profilen, men sök lite där åxå, kanske hittar ni fler folk?
Enas om ett datum och tipsa här om att ni ska ha en träff, vetja! Ni blir ju MINST två ju!
Alla skriver ju inte bostadsorden i profilen, men sök lite där åxå, kanske hittar ni fler folk?
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 14:32:55, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Attention Kronoberg har möte den 24/9. Kolla på www.attentionkronoberg.se
Senast redigerad av ivarir 2011-05-04 14:32:55, redigerad totalt 1 gång.
Jag är relativt ny på forumet så därför har jag inte sett speciellt mycket. Jag har även kollat äldre trådar och det jag har hittar är:
http://www.aspergerforum.se/filmen-i-rymden-finns-inga-kanslor-bio-i-smaland-t16882.html
Vilket känns lite gammal eftersom att jag inte äns tror att filmen går längre.
Såg även nu att det fanns en tråd om Vetlanda, den verkar dock vara lite död och det hänvisades till Kalmar, dock anser jag det vara lite för långt för mig att åka dit.
http://www.aspergerforum.se/filmen-i-rymden-finns-inga-kanslor-bio-i-smaland-t16882.html
Vilket känns lite gammal eftersom att jag inte äns tror att filmen går längre.
Såg även nu att det fanns en tråd om Vetlanda, den verkar dock vara lite död och det hänvisades till Kalmar, dock anser jag det vara lite för långt för mig att åka dit.
Träffar i Småland?
Jag är ny här och har inte varit med på någon träff än, men jag bor i Växjö och är gärna med på träffar.
Träffar i Småland?
Minka skrev:Finns de några som vill träffas i Växjö?
Tyvärr bor jag på fel sida av landskapet, men annars hade jag gärna träffats.
Träffar i Småland?
orbie skrev:Jönköping här
Då bor du ju inte långt ifrån mig. Kanske går samla ihop några fler i trakterna för träffar eller att hitta på något?