Att komma ner i varv.
84 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Att komma ner i varv.
det funkar ibland. På psyk fick jag inte läsa Bibeln på eftermiddagar och kvällar, vet inte varför?Parvlon skrev:läs bibeln
Att komma ner i varv.
MsTibbs skrev:det funkar ibland. På psyk fick jag inte läsa Bibeln på eftermiddagar och kvällar, vet inte varför?Parvlon skrev:läs bibeln
Ironisk? Bibeln har skrifter som är rätt vulgära.
- dasunbedingte
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2012-07-23
Att komma ner i varv.
dasunbedingte skrev:MsTibbs skrev:det funkar ibland. På psyk fick jag inte läsa Bibeln på eftermiddagar och kvällar, vet inte varför?Parvlon skrev:läs bibeln
Handlar det inte mer om att väldigt många schitzofrena är religiösa och att det är en del utav sjukdomen?
Att komma ner i varv.
slackern skrev:dasunbedingte skrev:MsTibbs skrev:det funkar ibland. På psyk fick jag inte läsa Bibeln på eftermiddagar och kvällar, vet inte varför?
Handlar det inte mer om att väldigt många schitzofrena är religiösa och att det är en del utav sjukdomen?
Oh no you didn't.
- dasunbedingte
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2012-07-23
Att komma ner i varv.
dasunbedingte skrev:MsTibbs skrev:det funkar ibland. På psyk fick jag inte läsa Bibeln på eftermiddagar och kvällar, vet inte varför?Parvlon skrev:läs bibeln
The more the merrier! Höga visan är nog där som belöning för att jag tagit mig igenom alla släkttträd hit och dit?
Att komma ner i varv.
dasunbedingte skrev:slackern skrev:dasunbedingte skrev:
Oh no you didn't.
Så då är det väll inte så jävla konstigt att vården försöker att hålla nere dom religiösa grubblerierna så att patienten tillfrisknar fortare?
Att komma ner i varv.
slackern skrev:Så då är det väll inte så jävla konstigt att vården försöker att hålla nere dom religiösa grubblerierna så att patienten tillfrisknar fortare?slackern skrev:Handlar det inte mer om att väldigt många schitzofrena är religiösa och att det är en del utav sjukdomen?
Varför insinuera om sådant som du inte har en aning om?
Säkert något de fått för sig, uppenbarligen rätt vanligt. Själv hade jag svårt att läsa övht när jag låg inne men bibeln låg framme hela dygnet för vem som helst att läsa.MsTibbs skrev:det funkar ibland. På psyk fick jag inte läsa Bibeln på eftermiddagar och kvällar, vet inte varför?Parvlon skrev:läs bibeln
Att komma ner i varv.
Natur, träning, böcker, klassisk musik.
- Mountain_lion
- Anslöt: 2013-07-18
Att komma ner i varv.
"Fredagsrys" Här kommer natten, och jag borde gå och lägga mig. Inte strunta i klockan.
/notwoodstock
/notwoodstock
- notwoodstock
- Anslöt: 2013-12-22
Att komma ner i varv.
I princip alla får mer eller mindre toppar.
Passa på att utnyttja dem. Dagtid kan man: städa, tvätta, handla, göra ett storkok och frysa in matlådor. Kvällstid lämpar sig handarbete, ringa en nattuggle-vän osv bättre..
Vid frekventa extremare toppar kan medicinering bli aktuellt.
Passa på att utnyttja dem. Dagtid kan man: städa, tvätta, handla, göra ett storkok och frysa in matlådor. Kvällstid lämpar sig handarbete, ringa en nattuggle-vän osv bättre..
Vid frekventa extremare toppar kan medicinering bli aktuellt.
Återgå till Att leva som Aspergare