Att komma ner i varv.

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

Moderatorer: Alien, atoms

Att komma ner i varv.

Inläggav LordNelson » 2014-01-06 16:11:33

Batman skrev:
LordNelson skrev:Skaffa jobb.

Jag studerar, över heltid till och med.

Extrajobb på kvällar helger och lov.
LordNelson
Förhandsgranskad

Anslöt: 2010-06-25

Att komma ner i varv.

Inläggav Batman » 2014-01-06 16:22:42

LordNelson skrev:
Batman skrev:
LordNelson skrev:Skaffa jobb.

Jag studerar, över heltid till och med.

Extrajobb på kvällar helger och lov.

För jag har ju inte trettiotusen djur att ta hand om, inte ett jävla stall att sköta, hund, häst att rida osv. Nej, ett jobb på allt detta vore väl lösningen!
Batman

Anslöt: 2013-07-27

Att komma ner i varv.

Inläggav LordNelson » 2014-01-06 16:25:52

Batman skrev:
LordNelson skrev:Extrajobb på kvällar helger och lov.

För jag har ju inte trettiotusen djur att ta hand om, inte ett jävla stall att sköta, hund, häst att rida osv. Nej, ett jobb på allt detta vore väl lösningen!

Sånt sköter du på fritiden. Du verkar lat.
Gripandekylig

Genom att synnerligen obefogat beskriva en medforumist som lat uttrycker du dig onödigt sårande. Även tidigare uppmanade du forumisten att skaffa jobb: på ett i kontexten onödigt angripande sätt.

Speciella regler för AspergerForum skrev:• skriv på ett sådant sätt att du inte medvetet sårar andra.
• ta hänsyn till att andra kan uppfatta saker annorlunda än du själv.

Då du har en historik av att bryta mot samma regler på likartade sätt, och vid flera tillfällen har uppmanats att förbättra ditt bemötande, måste detta samt ett föregående inlägg föranleda en varning.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Senast redigerad av LordNelson 2014-01-06 16:26:57, redigerad totalt 1 gång.
LordNelson
Förhandsgranskad

Anslöt: 2010-06-25

Att komma ner i varv.

Inläggav plåtmonster » 2014-01-06 16:26:24

Är det brist på pengar som är ett problem?
plåtmonster

Anslöt: 2010-03-23