Tacomiddag på Vasa's - tisdag 24 juni
16 inlägg
• Sida 1 av 1
Tacomiddag på Vasa's - tisdag 24 juni
Dags igen, fyra veckor sedan sist. Anmäl er här, eller till mig eller till Sam som ni är vana, så blir det nog bra...
Samling 19 på Odenplan, 19.15 går vi bort till Vasa's.
Samling 19 på Odenplan, 19.15 går vi bort till Vasa's.
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 14:22:13, redigerad totalt 1 gång.
Är det mycket ljud och surrigt på det stället?
Både ja och nej, ibland kan det vara rätt mycket folk när vi kommer men det brukar lugna ner sig rätt kvickt.
Sedan är ju allt relativt beroende på hur ljudkänslig man är. Det brukar iallafall vara en pratvänlig nivå.
Dessa kvällar brukar vara trevliga och ett bra tillfälle att lära känna andra.
/Sam
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 14:22:13, redigerad totalt 1 gång.
Sam, Kristofer, Lettan med ev. kompis och förstås jag själv här i tråden... och eventuell Perpe då...
Två "kanske" och en anmäld via mail.
Lisa ringde mig förra veckan och nämnde någon annan som hon skulle försöka få med sig. Jag har tolkat henne som att hon i vilket fall kommer själv, om inte annat.
Några till blir det säkert, Paula, Mikaela och Anna är ju stammisar som alltid brukar komma...
Jag bokar för ca tio-tolv tidigt i morgon... så får vi se om det droppar in sista minuten-anmälningar under dagen och/eller kommer ännu fler oanmälda till Odenplan...
Två "kanske" och en anmäld via mail.
Lisa ringde mig förra veckan och nämnde någon annan som hon skulle försöka få med sig. Jag har tolkat henne som att hon i vilket fall kommer själv, om inte annat.
Några till blir det säkert, Paula, Mikaela och Anna är ju stammisar som alltid brukar komma...
Jag bokar för ca tio-tolv tidigt i morgon... så får vi se om det droppar in sista minuten-anmälningar under dagen och/eller kommer ännu fler oanmälda till Odenplan...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 14:22:13, redigerad totalt 1 gång.
Varför är det ingen som går fika för patienter på S:t Görans Neuropsykiatriska enhet varje torsdag kl.14.00 -15.30 hela sommaren. jag har varit där och det är bra...
Ni kan väl skapa en tråd om det??!!
Ni kan väl skapa en tråd om det??!!
Senast redigerad av lettan 2011-05-04 14:22:13, redigerad totalt 1 gång.
Hej.
Jag är inne och läser lite för en gångs skull. Aldrig skrivit i forumet innan men jag har varit på Vasa's ett par gånger och ett par gånger med diskussionsträffar innan. Jag saknar det/er, det är verkligen trevliga sammanslutningar. Just nu är jag mest upptagen med planerande och funderande av sannolik flytt till norrland. Annars skulle jag komma oftare. För det är verkligen trevligt. Så om någon har vilja och möjlighet men inte vågar får de passa på...
Hoppas ni alla har det bra. Luftkramar på er! :-)
Jag är inne och läser lite för en gångs skull. Aldrig skrivit i forumet innan men jag har varit på Vasa's ett par gånger och ett par gånger med diskussionsträffar innan. Jag saknar det/er, det är verkligen trevliga sammanslutningar. Just nu är jag mest upptagen med planerande och funderande av sannolik flytt till norrland. Annars skulle jag komma oftare. För det är verkligen trevligt. Så om någon har vilja och möjlighet men inte vågar får de passa på...
Hoppas ni alla har det bra. Luftkramar på er! :-)
Senast redigerad av Tuss 2011-05-04 14:22:13, redigerad totalt 1 gång.