Fler (tisdags)träffar i Stockholm? [Avdelad tråd]

Allt om Aspergerträffar

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav Neurofunk » 2014-01-03 3:47:45

Kan det komma att ske fler såna här träffar? Jag bara undrar lite då jag skulle tycka det var jättetrevligt. Men jag förstår om det är lite väl tidigt för ännu en just nu.

Moderator Alien: Avdelat från denna tråd: tex-mex-buffe-vasa-s-stockholm-3-12-t37260.html
Neurofunk

Anslöt: 2013-12-09

Tex mex-buffé, Vasa's, Stockholm, 3/12

Inläggav Miche » 2014-01-03 9:11:28

KNSNNTR skrev:Kan det komma att ske fler såna här träffar? Jag bara undrar lite då jag skulle tycka det var jättetrevligt. Men jag förstår om det är lite väl tidigt för ännu en just nu.

Under våren kommer det troligen att vara en var fjärde vecka, däremellan (dvs även det var fjärde vecka men två veckor före/efter Vasa's) kommer det att vara en diskussionsträff där flera deltagare efter träffen går vidare till Vasa's.

Inte omöjligt att det de övriga tisdagarna även kommer att vara en träff, håll utkik i avdelningen.
Miche

Anslöt: 2009-01-08

Inläggav Neurofunk » 2014-01-03 9:19:13

Miche skrev:
KNSNNTR skrev:Kan det komma att ske fler såna här träffar? Jag bara undrar lite då jag skulle tycka det var jättetrevligt. Men jag förstår om det är lite väl tidigt för ännu en just nu.

Under våren kommer det troligen att vara en var fjärde vecka, däremellan (dvs även det var fjärde vecka men två veckor före/efter Vasa's) kommer det att vara en diskussionsträff där flera deltagare efter träffen går vidare till Vasa's.

Inte omöjligt att det de övriga tisdagarna även kommer att vara en träff, håll utkik i avdelningen.

Okej, så man får först ses på en införträff för att kunna äta med andra på Wasa's? Som ett intagningsprov, ungefär? :-)Happy
Neurofunk

Inläggav Miche » 2014-01-03 9:31:03

Nej, nu har du missuppfattat det.

Diskussionsträffarna (jag länkar nedan till träffarna hösten 2013) är en egen träff där man diskuterar kring ett ämne. De brukar vara trevliga tillställningar och ett bra sätt att gå på en första träff eftersom man inte behöver avslöja vem man är, det är alltså helt okej att sitta helt tyst och bara lyssna (det framgår här att nästa träff är 14/1 2014).

Tisdag 17 december Diskussionsgruppen Sthlm
Tisdag 19 november Diskussionsgruppen Sthlm
Tisdag 22 oktober Diskussionsgruppen Sthlm
Tisdag 24 september Diskussionsgruppen Sthlm
Tisdag 27 augusti Diskussionsgruppen Sthlm
Miche

Anslöt: 2009-01-08

Inläggav Neurofunk » 2014-01-04 3:30:38

Miche skrev:Nej, nu har du missuppfattat det.

Diskussionsträffarna (jag länkar nedan till träffarna hösten 2013) är en egen träff där man diskuterar kring ett ämne. De brukar vara trevliga tillställningar och ett bra sätt att gå på en första träff eftersom man inte behöver avslöja vem man är, det är alltså helt okej att sitta helt tyst och bara lyssna (det framgår här att nästa träff är 14/1 2014).

Tisdag 17 december Diskussionsgruppen Sthlm
Tisdag 19 november Diskussionsgruppen Sthlm
Tisdag 22 oktober Diskussionsgruppen Sthlm
Tisdag 24 september Diskussionsgruppen Sthlm
Tisdag 27 augusti Diskussionsgruppen Sthlm

Tack så jättemycket Miche för länkarna! Jättesnällt av dig!

Alien skrev:...

Tack för tråddelningen. Jag kom på mig själv med att det inte var så bra att skriva i den tråden jag skrev i, men visste inte var jag skulle vända mig, beklagar härmed mitt offtopic jag gick i den tråden.
Neurofunk

Återgå till Träffar

Logga in