Carmen och Kvarnen (huvudstaden), lör 4/1 kl 20:15
13 inlägg
• Sida 1 av 1
Lägger upp en ny tråd för tydlighetens skull. Kom fram till att vi som vill käka kan träffas vid Medborgarplatsen, utanför t-baneuppgången (Björns trädgård) kl 20:15. Sen går vi först till Carmen (billigt krubb) och kanske runt 23:00 till Kvarnen. Den som blir sen kan leta sig dit själv (båda ställena ligger på Tjärhovsgatan).
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Jag äter troligen tidigare, men dyker eventuellt in på Carmen innan jag letar mig till kvarnen, för att möta upp.
- Intressant
- Anslöt: 2013-10-11
Dålig vecka för mig, annars hör det till mina favoritkrogar.
- Kollektivet
- Anslöt: 2013-10-28
Tyvärr kan jag inte komma som jag tidigare skrivit
/jojomamma.
/jojomamma.
Jag kanske kommer, vi får se.
- KourosGould
- Anslöt: 2013-09-17
Då jag inte fått någon respons på middagsbiten av kvällen, är den delen inställd! Kommer istället vara på samma plats vid 22:00, för att sen gå till Carmen, alt direkt till Kvarnen.Intressant skrev:Jag äter troligen tidigare, men dyker eventuellt in på Carmen innan jag letar mig till kvarnen, för att möta upp.
- Freddy Dreadful
Jag hoppar över den här gången men dyker gärna upp en annan gång, utrustad med sambo och utan konstig, troligtvis pollenrelaterad, förkylning.
Då jag får känslan av att I-N-G-E-N (!) kommer, så åker självklart inte heller jag in. Rätt bra jobbat, med tanke på att åtta personer låtit i olika grad intresserade. Tack iaf till de som från början sagt "kanske" och sedan meddelat mig. Undrar bara i mitt stilla sinne varför träffaktiviteterna inte fungerar bättre på det här forumet. Det borde ju finnas alla förutsättningar för en massa "happenings" precis hela tiden. "-Just maby, this is as good as it gets!" (Jack Nicholson, As Good As It Gets).
- Freddy Dreadful
Det kanske beror lite på att det var nyårsfirande precis i veckan också?
Folk är väl extra trötta och panka.
Trots förkylning och annat är jag lite sugen på Monday Bar imorgon. Men risken är rätt stor att man inte ens kommer in, förköpsbiljetterna är slut.
Någon som tänker ta sig dit?
http://www.mondaybar.com/event/monday-bar-trettondagstrance-2014/
Folk är väl extra trötta och panka.
Trots förkylning och annat är jag lite sugen på Monday Bar imorgon. Men risken är rätt stor att man inte ens kommer in, förköpsbiljetterna är slut.
Någon som tänker ta sig dit?
http://www.mondaybar.com/event/monday-bar-trettondagstrance-2014/
Kanske vore lättare att organisera träffar i Stockholmsområdet via facebook events.
- Kollektivet
- Anslöt: 2013-10-28
I came, none was there
Tog med mig 2 polare, vi hade ju askul på Kvarnens, även om det var korvfest. Ni missade ju något
Tog med mig 2 polare, vi hade ju askul på Kvarnens, även om det var korvfest. Ni missade ju något
- Intressant
- Anslöt: 2013-10-11
Så du kom! Du hade iofs skrivit att du skulle det, men jag fick intrycket att ingen skulle dyka upp.Intressant skrev:I came, none was there
- Freddy Dreadful