Lördagskväll (4/1) på stan (Sthlm)!

Allt om Aspergerträffar

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav Neurofunk » 2014-01-02 18:13:34

Jag är tyvärr inte för så centralt belägna platser samt att jag är nykterist. Alla ljud- och ljusintryck kommer ta kol på mig och jag blir således ett stumt bihang till er andras umgänge. Beklagar, men jag får helt enkelt dra mig ur.
Neurofunk

Anslöt: 2013-12-09

Inläggav slackern » 2014-01-02 18:20:30

LILITH_ skrev:
slackern skrev:Då är det väll bättre att gå till Götajuck eller Patricia?
Patricia var väl okej tills de plötsligt bestämde att DJ'n skulle ockupera "scenen" där nere på stora dansgolvet. Hur tänkte de då? Där skulle ju vi stå som älskar att dansa och se på andra som dansar.

Götakällare är väl mer för hebefiler av båda könen(sett från mitt åldersperspektiv)? :wink:

Edit: Läste precis Freddy Dreadful's senaste.
Never mind me!! :-)002

Du har säkert rätt. Var länge sedan jag var på dom ställen. Fast alla är fan unga när jag går ut. Fast då funkar Kvarnen bra finns en och annan gammal stofil förutom jag. ;)
slackern

Anslöt: 2010-10-26

Inläggav LILITH_ » 2014-01-02 18:28:11

Intressant skrev:
LILITH_ skrev:Men finns det inga på forumet som bara (okej nästan bara, lite umgås man väl alltid) går ut för att dansa i flera timmar?

Det finns det säkert. Jag personligen, ser inte tjusningen i att stå och åma mig på dansgolvet hela kvällarna. Det lämnar jag åt de riktigt sexiga, som tycker om att visa upp sig :roll:
Hahaha!! Tja, jag vet inte om jag är så särdeles sexig men annars så är det där på pricken jag.
Jag för min del fattar inte hur folk kan stå vid sidan av dansgolvet och glo tills ögonen trillar ur. De som glor mest brukar jag försöka tvinga ut på dansgolvet och tvångsdansa med. Det är det minsta man kan göra. :wink:

Intressant skrev:
LILITH_ skrev: Har inte ni AS, era små simulanter?!

(Eller så är det jag som är sjukligt blyg...)

Intressant skrev:Jag är personligen inte direkt blyg av mig. Jag vet bara inte alltid vad jag ska prata om. Sen kan jag tala om att min ADHD sida kan få mig att bli extremt social ibland. Är jag utvilad och har en bra balans, så är jag kung i baren :)

Tycker du svarar på din egen fråga ganska bra. Är du AS, är du problemlösare, då du är medveten om din blyga sida, borde du försöka lösa problemet och se logiken i att du borde bli mindre blyg.
Det har jag lyckats med redan i de flesta sammanhang men just i den här privata sfären när man bara ska vara sig själv och släppa loss, då är det oväntat plågsamt. Alltså, jag umgås med massor med folk även när jag går ut och dansar men jag skulle gärna slippa. Det borde finnas flera som mig här, tycker man...

Men det här är ju helt OT - vart ska ni nu då?
KNSNNTR, dra dig inte ur än - inget har ju bestämts.
LILITH_
f.d Eyes wide open

Anslöt: 2009-12-26

Inläggav Freddy Dreadful » 2014-01-02 18:47:42

Kvarnen blir bra tycker jag. Blandade åldrar, öppet till 03:00 och inget inträde. Hur många är intresserade av att käka? Alt kan man ju äta på något prisvärt ställe först och sen (de som vill) gå till Kvarnen efteråt!
Freddy Dreadful

Anslöt: 2010-09-13

Återgå till Träffar

Logga in