Nästa Brygghusträff, Sthlm, 10/12, kl 19:00
14 inlägg
• Sida 1 av 1
Höstavslutning för OA Sthlms träffverksamhet på Brygghuset, Norrtullsgatan 12N.
Den som brukar gå på diskussionsträffarna har antagligen gått förbi på väg från Odenplan mot Matteusskolan.
Här är det alltså inte uppstyrd diskussion kring något förutbestämt ämne, utan vilka samtal som helst - träffas, umgås... vi bjuder på fika. Kalla det kanske en caféträff, eller ett träffcafé (?)...
Men OA-frågor får givetvis dryftas. Kanske filmprojektet? Det har för övrigt talats om att några intresserade i samband med dessa träffar har en egen liten diskussionshörna och ventilerar Tony Attwoods idéer.
Nu tillbaka i vårt "vanliga" rum, Ölmamsellen på tre trappor. Precis rakt fram från ingången från trapphuset.
Portkod behövs/kan behövas kvällstid på tre ställen
(i porten, in till trapphus/hiss på bv, in i lokalerna igen på 3 tr).
Skicka ett sms till 070-269 58 95 för att få koden.
Kommande datum: Vi hoppas på 7/1, 21/1, 4/2, 18/2, 4/3, 18/3, 1/4, 15/4, 29/4, 13/5, 27/5.
Den som brukar gå på diskussionsträffarna har antagligen gått förbi på väg från Odenplan mot Matteusskolan.
Här är det alltså inte uppstyrd diskussion kring något förutbestämt ämne, utan vilka samtal som helst - träffas, umgås... vi bjuder på fika. Kalla det kanske en caféträff, eller ett träffcafé (?)...
Men OA-frågor får givetvis dryftas. Kanske filmprojektet? Det har för övrigt talats om att några intresserade i samband med dessa träffar har en egen liten diskussionshörna och ventilerar Tony Attwoods idéer.
Nu tillbaka i vårt "vanliga" rum, Ölmamsellen på tre trappor. Precis rakt fram från ingången från trapphuset.
Portkod behövs/kan behövas kvällstid på tre ställen
(i porten, in till trapphus/hiss på bv, in i lokalerna igen på 3 tr).
Skicka ett sms till 070-269 58 95 för att få koden.
Kommande datum: Vi hoppas på 7/1, 21/1, 4/2, 18/2, 4/3, 18/3, 1/4, 15/4, 29/4, 13/5, 27/5.
Jag kommer ikväll. Är det någon som kommer vara där annat än pemer? kan ske?
Re: Sv: Nästa Brygghusträff, Sthlm, 10/12, kl 19:00
marroba skrev:Jag kommer ikväll. Är det någon som kommer vara där annat än pemer? kan ske?
Eftersom det här arrangeras av OA så kan det dyka upp folk som inte är på detta forum och skriver.
Jag är lite orolig att jag inte kommer in, jag skickade ett sms men fick inget tillbaka. Jag har inte gått hemifrån än, alltså.
Kan jag få portkoden i ett PM istället?
Kan jag få portkoden i ett PM istället?
Miche skrev:Vi försöker komma.
Hände grejer så vi kommer tyvärr inte...
Kom på på pendeln att jag hade glömt hålla koll på den telefonen. Då var min ordinarie telefon på väg att dö, så jag blev lite handlingsförlamad. Jag skulle naturligtvis ha skrivit direkt här ändå att sms om rätt portkod kommer att gå att få så fort jag är framme och telefonen är på laddning. Marroba har åtminstone fått pm nu. Hoppas du fortfarande kan komma.
Vi är fyra här.
Vi är fyra här.
Ja, jag kom fram efter lite svårigheter att förstå hur det låg till med pemers mobiltelefoner, ifall ni undrade, ni som läser i tråden. Sen fick jag smaka på goda hembakta bullar!
Tack, alla ni som var där!
Tack, alla ni som var där!