Hur är din hållning?
39 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Hur är din hållning?
Eller så gör man ett inlägg med röstningens ställning och ändrar därefter.
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Hur är din hållning?
Jag har märkt att min hållning blivit rakare när mitt självförtroende gått upp och mitt liv blivit bättre.
Hur är din hållning?
Fan nu ser jag att jag skrev fel i själva inlägget oxo.
Men gud...
Jaja... jag har ju papper på att det är ngt konstigt med min skalle.
(Hon med Bertil Falukorv har dock inget att skylla på.)
Kanske skulle jag kunna bli mer utsträckt om jag var smal.. och kanske någon som gick på min rygg varje dag.
Men gud...
Jaja... jag har ju papper på att det är ngt konstigt med min skalle.
(Hon med Bertil Falukorv har dock inget att skylla på.)
Kanske skulle jag kunna bli mer utsträckt om jag var smal.. och kanske någon som gick på min rygg varje dag.
Hur är din hållning?
Rak pga träning sen nästan barndomen . Min far var väldigt uppmärksam på min hållning . Han brukade säga " du är en tjej och bör därför ha en fin hållning " om man vågar skriva det ..
Hur är din hållning?
Hänger på självkänslan. Känner jag mig fet, som jag också är, så har jag dålig hållning. Går jag ner i vikt, och känner mig smalare så är det lättare att sträcka på sig. Har också tränat aikido där hållningen betonas mycket, så det har väl följt med en del därifrån.
Hur är din hållning?
Inte perfekt men duger, har tränat
Nån sa jag var säckig när jag var liten, så jag började (hemma) gå med böcker på huvudet för att bli rakare. Nu varit militär, så folk säger att jag inte går utan marscherar spikrak i ryggen...
Nån sa jag var säckig när jag var liten, så jag började (hemma) gå med böcker på huvudet för att bli rakare. Nu varit militär, så folk säger att jag inte går utan marscherar spikrak i ryggen...
Hur är din hållning?
Trorjag har ev bäst hållning i världen. Det och hjärnan tar all min energi, såslank är jag tyvärr med
- Intressant
- Anslöt: 2013-10-11
Hur är din hållning?
Text... Redigera, citera, vem f*n uppfann kommunikation över huvud taget... Ta inte åt er jag diskuterar med mig själv.
Senast redigerad av Intressant 2013-12-12 21:37:30, redigerad totalt 1 gång.
- Intressant
Hur är din hållning?
Zima33 skrev:Vad menas med lussebulle? Att man har stor svank eller?
Tror det kan tolkas som att man går i framåtlutad/bakåtlutad fosterställning.
- Intressant
Hur är din hållning?
Nej men skämt och sido, jag har problem med att jag går för rakt, stöddigt. Jag försöker ständigt att tänka på att slappna av och se lite mer, normal ut. Folk tror att jag är på korståg. Det är lite, dit ska jag, flytta på er världen.
- Intressant
Hur är din hållning?
Intressant skrev:Zima33 skrev:Vad menas med lussebulle? Att man har stor svank eller?
Är man i fosterställning så är det svårt att gå öht.
Hur är din hållning?
Har bra hållning när jag går. Fick jag tom höra när jag var inlagd på psyket av en skötare "Du går så rak i ryggen" vad det nu hade med det mentala att göra..Hemma i soffan sitter jag dock som en hopsjunken puff.
Hur är din hållning?
Zima33 skrev:Intressant skrev:Zima33 skrev:Vad menas med lussebulle? Att man har stor svank eller?
Är man i fosterställning så är det svårt att gå öht.
Det beror på vad man går med, finns säkert någon som klarar av att gå fosterställningen.
- Intressant
Återgå till Övriga Aspergerfrågor