Gratis internet med reklam
11 inlägg
• Sida 1 av 1
Nu är det visst aktuellt igen. Vet det fanns för kanske 13 år sedan. Det ska vara till mobiltelefon eller surfplatta. Men varför bara dem? Varför skulle man inte kunna köra det på sin laptop t ex?
VPN + gratis åtkomst = blåst leverantör
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Vad heter företaget förresten?
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Det var ju inte gratis internet utan även gratis samtal, funkar till allt utom samtal med myndigheter o.likn. eftersom man blir avbruten av reklam...
Tack för tipset!
Jag körde nåt liknande för många år sedan, gratis internet via gammalt modem ansluten till telefonledningen. Konstigt att det inte har kommit till mobilen tidigare, hoppas det fungerar lika bra som det som fanns då!
Jag körde nåt liknande för många år sedan, gratis internet via gammalt modem ansluten till telefonledningen. Konstigt att det inte har kommit till mobilen tidigare, hoppas det fungerar lika bra som det som fanns då!
Blip eller om det var Bip (från Spray) körde vi med ett tag men det var busenkelt att slippa reklamen.
Vem vill ha en massa reklam när man snackar i telefonen. Nä då betalar jag hellre för ett abonnemang.
Vad är det för skillnad mellan ett simkort i dongeln till en laptop och det som sitter i surfplattan??
Finns det verkligen nån marknad för det där? Finns ju så mycket billiga alternativ för de som inte ringer så mycket. Nån tia i månaden måste vara bättre än att få massa reklam hela tiden?
Jag t ex har fast internet. Skulle vara trevligt att ta med sig en internetuppkoppling och inte behöva betala. Vad gäller telefonen är det billigt nog med kontantkort men när jag var fattigare hade jag inte haft råd med sådant så man vet aldrig.