Nya sjuka våldsleken "The Knockout Game" ?
9 inlägg
• Sida 1 av 1
Det är med stor sorg man hör om denna nya ''lek'', finns den här i Sverige?
Nej men det är väll en tidsfråga innan vansinnet kommer hit också
Moggy skrev:Undrar i vilken stad den dyker upp först?
I något problemområde med mycket ungdomar kanske?
slackern skrev:Moggy skrev:Undrar i vilken stad den dyker upp först?
Bratsen på Lidingö, eller vilka tänker du på?
Huggorm skrev:slackern skrev:Moggy skrev:Undrar i vilken stad den dyker upp först?
Bratsen på Lidingö, eller vilka tänker du på?
Egentligen vilka som helst uttråkade ungdomar. Kan även vara ungevuxna när krogen stänger. Bara det är en grupp.
slackern skrev:Moggy skrev:Undrar i vilken stad den dyker upp först?
Ja, ungdomsgäng....
Överallt där det finns tanklösa gäng.
Nästa steg är hur man känner igen dessa som tänkt sig att bedriva dessa spel? Kanske de behöver lära sig den hårda vägen med statuerat exempel.
Nästa steg är hur man känner igen dessa som tänkt sig att bedriva dessa spel? Kanske de behöver lära sig den hårda vägen med statuerat exempel.
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Tror det kanske ebbar av sig själv efter ett tag, när de märker att de kommer bli behandlade som vilken sexförbrytare som helst på kåken.
Det går kanske bättre i större länder. Men här i Sverige, med efterlyst. Möjligen så åker dem flesta fast och de saknar heder och kodex. Det blir inte mer än en fluga.
Jag tror det är viktigt att folk sprider denna nyhet (video), inte för att inspirera men för att folk skall kunna motagera snabbt vid en likande situation. Det ser ju ut som att folk runt om inte förstår vad som händer. Men känner man igen detta, så kan man reagera snabbt, gå in och säga hej skitunge, hejdå skitunge!
Jag vill inte ha den här typen av människor, för att jag vill att våra pensionärer ska kunna gå ut och njuta av den ev sista sommaren dom har kvar, utan att känna att världen faktiskt är så "fucked up" som den är. För det kommer nog även dem bli lätta offer.
Det går kanske bättre i större länder. Men här i Sverige, med efterlyst. Möjligen så åker dem flesta fast och de saknar heder och kodex. Det blir inte mer än en fluga.
Jag tror det är viktigt att folk sprider denna nyhet (video), inte för att inspirera men för att folk skall kunna motagera snabbt vid en likande situation. Det ser ju ut som att folk runt om inte förstår vad som händer. Men känner man igen detta, så kan man reagera snabbt, gå in och säga hej skitunge, hejdå skitunge!
Jag vill inte ha den här typen av människor, för att jag vill att våra pensionärer ska kunna gå ut och njuta av den ev sista sommaren dom har kvar, utan att känna att världen faktiskt är så "fucked up" som den är. För det kommer nog även dem bli lätta offer.
- Intressant
- Anslöt: 2013-10-11
Återgå till Intressanta intressen