Jag utnyttjar killar för sex och de fattar inte.
72 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Plasticfck skrev:Du menar tjejer som BARA vill ha sex ?
Ja. Sådana tycks inte finnas.
nallen skrev:Ja. Sådana tycks inte finnas.
Personligen tycker jag det verkar finnas skitmånga av dom på krogen (one night stands) och på typ hemsidor där man fiskar efter tillfälliga sexuella kontakter. :pp Beror på var man letar serru.
- Plasticfck
- Anslöt: 2013-06-18
Tja, jag har bokstavligen gjort mina 1000 krogkvällar och inte fått mer än två erbjudanen. Jag har varit med på kontaktsiter - det ger inte heller något.
nallen skrev:Tja, jag har bokstavligen gjort mina 1000 krogkvällar och inte fått mer än två erbjudanen. Jag har varit med på kontaktsiter - det ger inte heller något.
Du kanske är ful?
- colaflaska
- Anslöt: 2012-04-20
colaflaska skrev:Charlie72 skrev:colaflaska skrev:http://sv.wikipedia.org/wiki/Sexuellt_ofredande
Har inte sett att skrivit något om sex med nån under 15 o inget om sex mot deras vilja?
Jag har haft sex med många under 15.
Jag säger bara lycka till, colaflaska.
- Mountain_lion
- Anslöt: 2013-07-18
Mountain_lion skrev:colaflaska skrev:Charlie72 skrev:
Har inte sett att skrivit något om sex med nån under 15 o inget om sex mot deras vilja?
Jag har haft sex med många under 15.
Har väl inte sex med såna småpojkar längre.
Och vad är det för fel på folk som inte fattar att hela tråden är ett stort skämt.
- colaflaska
colaflaska skrev:Mountain_lion skrev:colaflaska skrev:Jag har haft sex med många under 15.
Och vad är det för fel på folk som inte fattar att hela tråden är ett stort skämt.
Kan ju vara att dom har asperger
colaflaska skrev:Och vad är det för fel på folk som inte fattar att hela tråden är ett stort skämt.
Man skapar inte skämttrådar i seriösa avdelningar.
Och man kan inte rå över hur en tråd utvecklar sig.
Och förresten, på vilket sätt var det roligt?
Senast redigerad av nallen 2013-11-29 22:14:44, redigerad totalt 1 gång.
Charlie72 skrev:colaflaska skrev:Mountain_lion skrev:
Tror du det?
- colaflaska
colaflaska skrev:Charlie72 skrev:colaflaska skrev:Har väl inte sex med såna småpojkar längre.
Tror du det?
Nä, men för en del e de nog så
Han är snyggare än dig, så du gör någonting rätt som han gör fel iom du får ligga men ej han .colaflaska skrev:nallen skrev:Tja, jag har bokstavligen gjort mina 1000 krogkvällar och inte fått mer än två erbjudanen. Jag har varit med på kontaktsiter - det ger inte heller något.
Du kanske är ful?
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Till att börja med är hon, såvitt jag förstått, tjej, medan jag är kille/man.
Ja förvisso, men jag får ju inte heller ligga så.. hon är nog väldigt framfusig tror jag och kontaktsökande. Eller så ligger hon med gamla gubbar, jag fick mycket sådana erbjudanden när jag var runt 20. 35-70-åringar som ville ligga.nallen skrev:Till att börja med är hon, såvitt jag förstått, tjej, medan jag är kille/man.
- sugrövmanövern
sugrövmanövern skrev:Eller så ligger hon med gamla gubbar, jag fick mycket sådana erbjudanden när jag var runt 20. 35-70-åringar som ville ligga.
Jo, det vore ju nice.
sugrövmanövern skrev:Ja förvisso, men jag får ju inte heller ligga så.. hon är nog väldigt framfusig tror jag och kontaktsökande. Eller så ligger hon med gamla gubbar, jag fick mycket sådana erbjudanden när jag var runt 20. 35-70-åringar som ville ligga.nallen skrev:Till att börja med är hon, såvitt jag förstått, tjej, medan jag är kille/man.
Ja 70-åringar det är min grej det.
- colaflaska
Gillar inte o ragga på så mycket yngre tjejer, tycker sånt känns pinsamt, fast o andra sidan så raggar jag knappt alls längre
Men seriöst, hur många ligger du med per år och vilken ålder är de i ungefär? Jämnåriga?colaflaska skrev:sugrövmanövern skrev:Ja förvisso, men jag får ju inte heller ligga så.. hon är nog väldigt framfusig tror jag och kontaktsökande. Eller så ligger hon med gamla gubbar, jag fick mycket sådana erbjudanden när jag var runt 20. 35-70-åringar som ville ligga.nallen skrev:Till att börja med är hon, såvitt jag förstått, tjej, medan jag är kille/man.
Ja 70-åringar det är min grej det.
- sugrövmanövern
Om detta är ett skämt är det bara fruktansvärt osmaklig humor från en omogen snorunge. Skaffa ett liv för helvete!
- Kostymhippie
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2011-10-12
colaflaska skrev:Sedan jag förlorade oskulden har jag satt det i system att utnyttja killar för sex. Men de fattar det inte. Aldrig fått någon anmälan mot mig heller. Är inte killar lite dumma i huvudet när de umgås med tjejer? Jag menar, de blir ju utnyttjade mot sin vilja.
Vi är inte dumma i huvudet, må karma bita dig i i sömnen. Har mött en del med denna attityden, för mig är ni luft värda.
- Intressant
- Anslöt: 2013-10-11
colaflaska skrev:Sedan jag förlorade oskulden har jag satt det i system att utnyttja killar för sex. Men de fattar det inte. Aldrig fått någon anmälan mot mig heller. Är inte killar lite dumma i huvudet när de umgås med tjejer? Jag menar, de blir ju utnyttjade mot sin vilja.
colaflaska skrev:Och vad är det för fel på folk som inte fattar att hela tråden är ett stort skämt.
Det är svårt att se något humoristiskt i det du skriver. Det här är inte ett skämt utan snarare en provokation från din sida. Fast jag vet inte om du lyckades men det du ville, vad det nu än var
Med tanke på vad som händer här så verkar det som om colaflaska försöker provocera fram att bli avstängd...
Eftersom det har visat sig att tråden enbart skapades för att trolla och då tråden dessutom utvecklade sig till ett veritabelt aphus kommer tråden att förbli låst och tillbommad i evigheters evighet.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Återgå till Övriga Aspergerfrågor