En till promenad i Stockholm, sön 1/12
15 inlägg
• Sida 1 av 1
Lyysa fick till en så lyckad prommis idag så några av oss som var med tänkte "Det borde vi göra om"
Så, söndag den första december klockan 11:00, vi möts vid fontänen framför kulturhuset vid plattan.
Kanske blir att vi hittar ett lunchställe och tar in, eller varför inte matsäck? Välj själva, alla är välkomna!
Så, söndag den första december klockan 11:00, vi möts vid fontänen framför kulturhuset vid plattan.
Kanske blir att vi hittar ett lunchställe och tar in, eller varför inte matsäck? Välj själva, alla är välkomna!
Bjuder du på bira, eller (är jag tvungen att förförtära min egen alkohol)?
Kompis, dig bjuder jag så gärna på en Alkoholhaltig en - kan jah sitta och titta på när du bildar ketoner som en scen ur jekla Gremlins:
Men än är det bara prat om en promenad, skämt åsido.
Men än är det bara prat om en promenad, skämt åsido.
samt eventuellt lunchställe, icke att förglömma! Men ok låt oss hålla balansen och låta benen göra jobbet i första hand. På externspråk: Krake kan komma (doktorn kan komma (men gör det kanske inte)).
Jag hoppas att jag kommer. Det lutar åt det troliga.
- KourosGould
- Anslöt: 2013-09-17
Hej!
Jag är helt ny här och funderar på att kanske följa med på en promenad.
Undrar bara om ingen här har lust att gå ut senare på kvällen någon gång nu till helgen?
Jag är helt ny här och funderar på att kanske följa med på en promenad.
Undrar bara om ingen här har lust att gå ut senare på kvällen någon gång nu till helgen?
Jag kommer inte att dyka upp, det är för tidigt för mig och har en del skolarbeten som jag måste fixa med.
Kontrasto skrev:Bra träff!
Hur många blev det den här gången? (Även för mig var det lite väl tidigt på dagen.)
Vad blev det nu då.. fyra? Ingen farligt stor kravall alltså.
Jo, det var en tidig tid. Vi får styra till en ny, förbättrad tid, anpassad för just alla!
Men trevligt var det likväl.
Jo, det var en tidig tid. Vi får styra till en ny, förbättrad tid, anpassad för just alla!
Men trevligt var det likväl.