Promenad 23/11 Stockholm
35 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Promenad 23/11 Stockholm
Jag kommer liksom förra gången stå ovanför plattan utanför Kulturhuset på fontän sidan. Jag kommer stå där mellan 14.00-14.30, om ni inte dyker upp inom den halvtimmen så kommer vi antagligen gå utan er om ni inte meddelat någon av oss andra i förväg att det kan dröja.
Det finns ju nu en bild på mig i ett inlägg i Den alternativa bildtråden (för folk som VILL kommenteras), men den är kanske inte mycket att gå efter. Så jag kommer dra på mig svartvit randiga strumpbyxor med en matchande halsduk denna gång. Jag hoppas ni kommer kunna hitta mig.
Tanken är att vi ska ta en promenad ihop, rutten är inte bestämd. Vi kan diskutera det i tråden eller på plats.
Nu är det ju höst och vädret kan skifta väldigt mycket dag för dag, för min del spelar det ingen roll om det regnar. Så jag kommer befinna mig på plats under den utsatta tiden vare sig det regnar eller inte, sen är det ju ert val om ni trotsar vädret. Men man kan ju hoppas på fint väder.
Vid eventuell storm - eller liknande - kan det hända att jag ställer in men då kommer jag meddela det i förväg här i tråden.
Viktigt! Anmäl er i tråden så jag vet vilka jag ska vänta på
Det finns ju nu en bild på mig i ett inlägg i Den alternativa bildtråden (för folk som VILL kommenteras), men den är kanske inte mycket att gå efter. Så jag kommer dra på mig svartvit randiga strumpbyxor med en matchande halsduk denna gång. Jag hoppas ni kommer kunna hitta mig.
Tanken är att vi ska ta en promenad ihop, rutten är inte bestämd. Vi kan diskutera det i tråden eller på plats.
Nu är det ju höst och vädret kan skifta väldigt mycket dag för dag, för min del spelar det ingen roll om det regnar. Så jag kommer befinna mig på plats under den utsatta tiden vare sig det regnar eller inte, sen är det ju ert val om ni trotsar vädret. Men man kan ju hoppas på fint väder.
Vid eventuell storm - eller liknande - kan det hända att jag ställer in men då kommer jag meddela det i förväg här i tråden.
Viktigt! Anmäl er i tråden så jag vet vilka jag ska vänta på
Promenad 23/11 Stockholm
En promenad är aldrig fel, hoppas på att komma.
Troligtvis iklädd svart men med vitt och brett munväder.
Troligtvis iklädd svart men med vitt och brett munväder.
Promenad 23/11 Stockholm
Promenad är något jag tycker om. Jag dyker ev upp, om jag kan som vanligt
- Intressant
- Anslöt: 2013-10-11
Promenad 23/11 Stockholm
Jag kommer troligen.
- KourosGould
- Anslöt: 2013-09-17
Promenad 23/11 Stockholm
Jag kommer! Har inte varit på några träffar än, och tänkte det kunde vara kul att träffa lite folk.
Bär ofta en lång och röd yllekappa.
Bär ofta en lång och röd yllekappa.
Promenad 23/11 Stockholm
Jag kommer inte komma, blev andra planer. Men jag hoppas intiativet inte slutar efter lördag, att det kommer igen, för jag skulle verkligen velat följa med!!!!!
Promenad 23/11 Stockholm
Tinii skrev:Jag kommer inte komma, blev andra planer. Men jag hoppas intiativet inte slutar efter lördag, att det kommer igen, för jag skulle verkligen velat följa med!!!!!
Man kan alltid ordna egna promenad träffar när man har tid, så svårt är det inte som du ser
Promenad 23/11 Stockholm
Lyysa skrev:Tinii skrev:Jag kommer inte komma, blev andra planer. Men jag hoppas intiativet inte slutar efter lördag, att det kommer igen, för jag skulle verkligen velat följa med!!!!!
Man kan alltid ordna egna promenad träffar när man har tid, så svårt är det inte som du ser
Vi har all våra svårigheter och begränsniningar. En av dem skulle.nog vara att ordna en själv, kan ju vara läskigt att träffa andra människor
Säger bara en önskan, finns ju intresse för det.
Promenad 23/11 Stockholm
Det är inte som om jag känner mig bekväm i att anordna träffar, för det gör jag verkligen inte. Men jag gör det eftersom ingen annan gör det. Folk här på forumet sa åt mig att jag skulle göra det själv om jag ville få det gjort, så enkelt är det.
Promenad 23/11 Stockholm
Jag tycker att det är vågat och bra intiativ.
Jag vill och önskar att min poblematik inte skulle sätt stop för det.
Rädslan ligger nog mest i att om jag slulle annordna en träff och känner att jag skylle backa ut av rädsla så blir det en aningen fel.
Får se vad framtiden utser!
Jag vill och önskar att min poblematik inte skulle sätt stop för det.
Rädslan ligger nog mest i att om jag slulle annordna en träff och känner att jag skylle backa ut av rädsla så blir det en aningen fel.
Får se vad framtiden utser!
Promenad 23/11 Stockholm
Lyysa skrev:Det är inte som om jag känner mig bekväm i att anordna träffar, för det gör jag verkligen inte. Men jag gör det eftersom ingen annan gör det. Folk här på forumet sa åt mig att jag skulle göra det själv om jag ville få det gjort, så enkelt är det.
Bra intiativ, hade följt med om jag bott i sthlm
Promenad 23/11 Stockholm
Kan man ringa nån o mötta upp er vid 16-17 måste ju hinna o se nya säsongen av My Little Pony
Promenad 23/11 Stockholm
Det beror ju på det är ju en promenad så det finns ju ingen bestämd tid, det jag ville säga är att det är ju inte säkert ifall promenaden fortfarande är igång vid 16-17 men jag kan skicka mitt nummer i PM så du kan smsa och fråga när du har sett klart. Blir det bra?