MsTibbs Concertatråd

Vårdfrågor, medicinska aspekter samt forskning- och vetenskapsämnen.

 Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav Parvlon » 2008-06-16 18:33:32

concerta är piss. Effekterna när du slutar tvärt beror på dosen, hur du uppfattar 'medecinen' och de fysiska effekterna vad som händer när du slutar tvärt. Skulle rekommendera att iallafall varsko din Läkare att du kommer sluta ifall du gör det. Eller t.om din psykläkare för du har väl fått en personlig sådan redan.
Senast redigerad av Parvlon 2011-05-04 12:00:06, redigerad totalt 1 gång.
Parvlon
Inaktiv
 
Inlägg: 14823
Anslöt: 2006-07-28
Ort: ∴ℜ∴Ψ∴ℜ∴

Inläggav Zombie » 2008-06-17 3:36:55

Men vad du är tröttsam, Parvlon. Du har väl sagt det här i månader åtminstone och ännu inte talat om vad du har på fötterna. Jag hoppas alla som läser forumet vet det och inte ställer till det kanske ännu värre för sig än de redan har genom att tro att du har visat dina kort någon annanstans. Inte ens en så enkel sak som att vi alla är drogade jämt, av kroppens egna signalsubstanser osv. som vi inte skulle klara oss utan, och vad är det för konstigt med att man kan ha obalanser där som i alla andra kroppsliga system*, har du kommit med något svar på.

Det här hör egentligen till Docfrasses tråd; jag skrev det här för att svara Parvlon i samma tråd.

*Gravare än vad kost och andra livsföringssaker kan avhjälpa alltså. Som när det är såpass illa ställt i andra kroppsliga system.
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 12:00:06, redigerad totalt 1 gång.
Zombie
 
Inlägg: 18092
Anslöt: 2007-12-26

Inläggav Parvlon » 2008-06-18 13:43:18

Inte ens en så enkel sak som att vi alla är drogade jämt, av kroppens egna signalsubstanser osv. som vi inte skulle klara oss utan, och vad är det för konstigt med att man kan ha obalanser där som i alla andra kroppsliga system*, har du kommit med något svar på.
Jag anser mig ha relativt bra långtidsminne, närtid är det lite värre med dock och jag är säker på att jag inte har fått någon sådan fråga. (om det är en fråga) Men om svaret är så enkelt så förstår jag inte varför du eller någon annan har tagit sig tid att ställa frågan till mig. Jag kan också använda google. :P
Senast redigerad av Parvlon 2011-05-04 12:00:07, redigerad totalt 1 gång.
Parvlon
Inaktiv
 
Inlägg: 14823
Anslöt: 2006-07-28
Ort: ∴ℜ∴Ψ∴ℜ∴

Inläggav MsTibbs » 2008-06-21 16:19:33

Mardröm skrev:
MsTibbs skrev:Är man Dr Alban är man "stabil".

Gissar att jag skulle ha lättare att så Seroquel än Theralen/Temesta.


Theralen får du snart i bulkförpackning ska du se.
Temesta är mkt svårt att få annat än i akutlägen.


Vad är "bulkförpackning"? Typ 1000-pack menar du? ;)
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Återgå till Aspergare och vården



Logga in