Nästa Brygghusträff, Sthlm, 12/11, kl 19:00
7 inlägg
• Sida 1 av 1
OA Sthlms träffverksamhet varannan tisdagskväll fortsätter på Brygghuset, Norrtullsgatan 12N.
Den som brukar gå på diskussionsträffarna har antagligen gått förbi på väg från Odenplan mot Matteusskolan.
Här är det alltså inte uppstyrd diskussion kring något förutbestämt ämne, utan vilka samtal som helst - träffas, umgås... vi bjuder på fika. Kalla det kanske en caféträff, eller ett träffcafé (?)...
Men OA-frågor får givetvis dryftas. Kanske filmprojektet?
Nu tillbaka i vårt "vanliga" rum, Ölmamsellen på tre trappor. Precis rakt fram från ingången från trapphuset.
Portkod behövs/kan behövas kvällstid på tre ställen
(i porten, in till trapphus/hiss på bv, in i lokalerna igen på 3 tr).
Skicka ett sms till 070-269 58 95 för att få koden.
Kommande datum: 26/11 och 10/12.
Den som brukar gå på diskussionsträffarna har antagligen gått förbi på väg från Odenplan mot Matteusskolan.
Här är det alltså inte uppstyrd diskussion kring något förutbestämt ämne, utan vilka samtal som helst - träffas, umgås... vi bjuder på fika. Kalla det kanske en caféträff, eller ett träffcafé (?)...
Men OA-frågor får givetvis dryftas. Kanske filmprojektet?
Nu tillbaka i vårt "vanliga" rum, Ölmamsellen på tre trappor. Precis rakt fram från ingången från trapphuset.
Portkod behövs/kan behövas kvällstid på tre ställen
(i porten, in till trapphus/hiss på bv, in i lokalerna igen på 3 tr).
Skicka ett sms till 070-269 58 95 för att få koden.
Kommande datum: 26/11 och 10/12.
Gör tyvärr annat kanske kommer på någon av dom senare datum
Låter kul, tyvärr såg jag inte denna förens nu och jag grejar inte att bara kasta mig dit.
- Intressant
- Anslöt: 2013-10-11
Vi är på väg (gissar att det är samma portkod som senast...)
Glömde ju bort att starta tråd tidigare. Men det är rätt många här nu, vi är sju pers,