Pubträff i Eskilstuna
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Pubträff i Eskilstuna
Tänkte höra om det är någon som är intresserad av en Pubträff i Eskilstuna?
Tänkte även höra om det är någon som efter själva Pubträffen är intresserad av att dra vidare till någon av Diskoteken?
Exempelvis Harrys?
Jag lämnar 1 november eller 2 november som förslag.
De som är intresserade får självklart lämna andra datum som förslag.
Tänkte även höra om det är någon som efter själva Pubträffen är intresserad av att dra vidare till någon av Diskoteken?
Exempelvis Harrys?
Jag lämnar 1 november eller 2 november som förslag.
De som är intresserade får självklart lämna andra datum som förslag.
Pubträff i Eskiltuna
Jag kanske kan ta mig dit. Bor inte så långt från E-tuna. Dock verkar ju ingen annan ha uttryckt intresse och med tanke på datumen så undrar jag om träffen verkligen blir av.
Pubträff i Eskiltuna
Hade nog kunnat ställa upp på en sådan träff. Men jag vågar inte boka in saker, då jag är lite ojämn med energi. Sen är det för långt från Stockholm
- Intressant
- Anslöt: 2013-10-11
Pubträff i Eskiltuna
Jag tror det var lite för kort varsel, ni kanske skulle diskutera en träff senare i stället, t ex nästa helg.
Pubträff i Eskilstuna
Håller med Alien, för kort varsel. Många av oss har behov av ganska lång framförhållning.
Är absolut intresserad av pubträff i Eskilstuna.
Mitt förslag är fredag 8/11 kl 19:00 på Grappa, Nybrogatan 3 i Eskilstuna (är det smackfullt finns en hel rad pubar intill, bl.a. Royal Oak, Bishop Arms och HåPe's).
Är absolut intresserad av pubträff i Eskilstuna.
Mitt förslag är fredag 8/11 kl 19:00 på Grappa, Nybrogatan 3 i Eskilstuna (är det smackfullt finns en hel rad pubar intill, bl.a. Royal Oak, Bishop Arms och HåPe's).
- Kostymhippie
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2011-10-12