Georges Moustaki
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Georges Moustaki
Blev så lyrisk när jag just lyckats koppla in och invigde mina nya högtalare med Il est trop tard...
Någon mer som hyllar Georges Moustaki? Jag menar, någon HÄR, alltså!
Någon mer som hyllar Georges Moustaki? Jag menar, någon HÄR, alltså!
Georges Moustaki
Hittade tyvärr ännu en anledning att hylla honom - visste faktiskt inte att han gick bort i maj i år.
Så TACK en gång till för den ljuvaste musik mina öron anat - och vila i samma frid som den givit mig...
Så TACK en gång till för den ljuvaste musik mina öron anat - och vila i samma frid som den givit mig...
Georges Moustaki
Ja, å så tack till... hon, lärarinnan i franska, som spelade Il est trop tard för oss - det var väl en av hennes bättre sidor, om man nu ska lätta upp stämningen...
Å ännu ett tack till henne jag tänkte på då.
Och slutligen ett tack till henne jag dansade med - dagen efter den 23 maj faktiskt - och natten efter...
Å ännu ett tack till henne jag tänkte på då.
Och slutligen ett tack till henne jag dansade med - dagen efter den 23 maj faktiskt - och natten efter...
Georges Moustaki
Tack! Så länge det finns högtalare finns det musik - och än så länge finns det någon som lyssnar också...
IL N'EST JAMAIS TROP TARD ! (Rätt? Ska inte skylla på henne som försökte lära mig...)
IL N'EST JAMAIS TROP TARD ! (Rätt? Ska inte skylla på henne som försökte lära mig...)
Återgå till Intressanta intressen