Vågar man visa sig här igen?
14 inlägg
• Sida 1 av 1
Hej på er alla!
Jag vet med mig själv att jag har provocerat och tjafsat med många av er medlemmar när jag senast var medlem för många år sedan.
Vågar jag visa mig här igen?
Jag vet med mig själv att jag har provocerat och tjafsat med många av er medlemmar när jag senast var medlem för många år sedan.
Vågar jag visa mig här igen?
Du visar dig här igen, så... Uppenbarligen så!
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Jafan. Välkommen!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Var? medlem... Du har ju kvar samma medlemskap och har bara inte varit aktiv...
Hej igen. Minns dig, vi tjafsade lite i nåt inlägg. Men det betyder inget längre, minns inte ens vad det handlade om och det var nog inte nåt värre än sånt som händer ibland. För min del är du hur välkommen somhelst tillbaka!
Jag reggade mig 2011 och vad som hände före det har jag noll koll på. så för mig är du välkommen.
Hej, Dunderbar!
Jag minns inte heller att du skrivit några tjafs-inlägg. Så för mig är du definitivt välkommen. Trevligt att se dig här igen!
Jag gillar förresten din tänkvärda understreckare massor .
Jag minns inte heller att du skrivit några tjafs-inlägg. Så för mig är du definitivt välkommen. Trevligt att se dig här igen!
Jag gillar förresten din tänkvärda understreckare massor .
Tack för alla era svar!!
Jag skrev väl inget elakt inlägg direkt, men jag minns att jag gillade att provocera folk...bara för att....
Det har gått några år sedan dess...jag har funnit mig själv mer och kom på varför jag hade behovet av att provocera fram saker.
...det berodde på ....bla bla bla...
Här tror jag att ni har intresse över mitt liv och mitt inre.
Det enda viktiga är att jag är trevlig nu
Jag skrev väl inget elakt inlägg direkt, men jag minns att jag gillade att provocera folk...bara för att....
Det har gått några år sedan dess...jag har funnit mig själv mer och kom på varför jag hade behovet av att provocera fram saker.
...det berodde på ....bla bla bla...
Här tror jag att ni har intresse över mitt liv och mitt inre.
Det enda viktiga är att jag är trevlig nu
Ja det var du som dumförklarade alla som inte tänkte lika positivt som dig. Det minns jag.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
sugrövmanövern skrev:Ja det var du som dumförklarade alla som inte tänkte lika positivt som dig. Det minns jag.
Japp, det var jag!!
En fråga: Har du en blogg med samma namn. Dunderbar. I så fall har jag nog lite koll på vem du är.
kullan skrev:En fråga: Har du en blogg med samma namn. Dunderbar. I så fall har jag nog lite koll på vem du är.
Japp, det har jag
www.dunderbar.com
Återgå till Att leva som Aspergare