Sport
12 inlägg
• Sida 1 av 1
sport
Den vackraste är landsvägscykling, speciellt tex när dom kör genom Loirdalen på Tour de France, eller uppför Col de Tourmale, och inte att förglömma Morterollo stigningen på Giro d'Italia. Fina helikopter bilder på vackra vyer hela tiden, till behållning även för dom som inte bryr sig om tävlingen
sport
antonius skrev:Den vackraste är landsvägscykling, speciellt tex när dom kör genom Loirdalen på Tour de France, eller uppför Col de Tourmale, och inte att förglömma Morterollo stigningen på Giro d'Italia. Fina helikopter bilder på vackra vyer hela tiden, till behållning även för dom som inte bryr sig om tävlingen
+1
sport
Ji, Touren och Girot är rena semesterreklamen.
Annars gillar jag den mesta sport. Tävlingsmomentet, kampen och att personer kan pressa sig till att np dit de är. En grym prestation som kräver respekt.
Annars gillar jag den mesta sport. Tävlingsmomentet, kampen och att personer kan pressa sig till att np dit de är. En grym prestation som kräver respekt.
- Mountain_lion
- Anslöt: 2013-07-18
sport
Löpning i alla former, cykling i nästan alla former (inte banor eller mtb/downhill) och långdistanssimning och kombinationer av de tre. Sen är det kul att se folk slåss med.
- dasunbedingte
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2012-07-23
sport
Cykel om något är väl rikemanssport? =P
Egentligen alla sporter - om en nu vill tävla och skaffa bra träning, tävlingserfarenhet, utrustning...
Egentligen alla sporter - om en nu vill tävla och skaffa bra träning, tävlingserfarenhet, utrustning...
- dasunbedingte
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2012-07-23
Sport
dasunbedingte skrev:Cykel om något är väl rikemanssport? =P
Var inte det jag menade, visst utr. dyrt i alla sporter, men om man kollar på dom som är bäst i cykel och boxning, så är allihop från avkomma från lantarbetare, rörmokare, plantagearbetar etc. Han som vann TDF i år Chris Froom, hade inte ens en egen cykel när han var liten, utan fick en gammal av sin gympalärare som såg att han hade potential, och den var alldeles för stor åt den trådsmale Afrikanen, han är visserligen vit men växte upp under enkla förhållanden hos sin mor.
Sport
Jag längtar till den 30 nov för då startar bandy elitseren
- cskamartin
- Anslöt: 2013-08-30
Återgå till Intressanta intressen