Total War (spel)
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Total War (spel)
Är det någon annan här som är smått förälskad i denna fantastiska strategi-serie? Har vart en trogen konsument sen jag körde Medieval Total War.
Älskar blandningen mellan management i kampanjläget och realtids strider på strids kartan. Väntar just nu på att Rome Total War 2 ska släppas, jag har extrema förhoppningar kring denna release då i mitt tycke så är Rome Total War det bästa spelet i serien hittills.
Co-Op Campaign ska ju finnas och om det finns några likasinnade generaler så tar jag mig gärna an er. Rome will burn!
Moderator Titti
Förtydligade rubriken något.
Admin: flyttade tråden från IT-forum
Älskar blandningen mellan management i kampanjläget och realtids strider på strids kartan. Väntar just nu på att Rome Total War 2 ska släppas, jag har extrema förhoppningar kring denna release då i mitt tycke så är Rome Total War det bästa spelet i serien hittills.
Co-Op Campaign ska ju finnas och om det finns några likasinnade generaler så tar jag mig gärna an er. Rome will burn!
Moderator Titti
Förtydligade rubriken något.
Admin: flyttade tråden från IT-forum
Total War (spel)
Jag har också spelat rom total war jag tycke det var ett bra spel
- cskamartin
- Anslöt: 2013-08-30
Total War (spel)
Helt fantastiskt bra, bra blandning av strategi,management & personal roleplaying.
Sitter och lirar igenom min första kampanj i Rome Total War 2 nu och är helt trollbunden. Fantastiskt roligt att skapa sin egen version av hur det gick till i historien, lite maktgalen blir man allt.
Sitter och lirar igenom min första kampanj i Rome Total War 2 nu och är helt trollbunden. Fantastiskt roligt att skapa sin egen version av hur det gick till i historien, lite maktgalen blir man allt.
Återgå till Intressanta intressen