Värmlandsträff?
12 inlägg
• Sida 1 av 1
Värmlandsträff?
Finns det någon här mer än jag som bor i Värmland? Jag flyttade nyss till Karlstad och tänkte yes, en storstad som förmodligen har asperger-träffar! Men icke..:S Några som är på att skapa det då?
Värmlandsträff?
Habiliteringen där i värmland har en grupp som träffas med folk som har as. Sociala gruppen tror jag den kallas. Härlig stämning i gruppen och folket brukar gå ut och fika efter ett "möte". Det kan kanske vara ett alternativ?
Värmlandsträff?
Jag var spindeln i nätet för ett par år sedan, har sedan glömt läsa denna del av forumet. Är ganska slutkörd av jobb numera, men sociala gruppen går jag p på vuxenhabiliteringen och jag tar gärna en fika. Om någon har lust att sova hos mig går det bra om man har sovsäck och liggunderlag, annars finns vandrarhem!
heliora, pemer, earlydayminor, geocache, lilla gumman, tvilling(?), theboxssayno och plixness är några jag träffat i stan än så länge!
heliora, pemer, earlydayminor, geocache, lilla gumman, tvilling(?), theboxssayno och plixness är några jag träffat i stan än så länge!
Re: Värmlandsträff?
Vad är sociala gruppen på habiliteringen för något? Bor i Karlstad och har AS och har kontakt med vuxenhabiliteringen men har inte hört talas om den.
Värmlandsträff?
zazz skrev:Vad är sociala gruppen på habiliteringen för något? Bor i Karlstad och har AS och har kontakt med vuxenhabiliteringen men har inte hört talas om den.
Sociala gruppen är en träffgrupp där aspergare sitter och pratar om vad som faller oss in, ungefär som på detta forum. Psykolog finns, men det är fritt tal mest. Testa! Är det inget för dig behöver du inte fortsätta.
Re: Värmlandsträff?
MsTibbs skrev:zazz skrev:Vad är sociala gruppen på habiliteringen för något? Bor i Karlstad och har AS och har kontakt med vuxenhabiliteringen men har inte hört talas om den.
Sociala gruppen är en träffgrupp där aspergare sitter och pratar om vad som faller oss in, ungefär som på detta forum. Psykolog finns, men det är fritt tal mest. Testa! Är det inget för dig behöver du inte fortsätta.
Aha, när samlas sociala gruppen och hur ofta? Tänkte ifall jag skulle testa någon gång.
Värmlandsträff?
zazz skrev:MsTibbs skrev:zazz skrev:Vad är sociala gruppen på habiliteringen för något? Bor i Karlstad och har AS och har kontakt med vuxenhabiliteringen men har inte hört talas om den.
Aha, när samlas sociala gruppen och hur ofta? Tänkte ifall jag skulle testa någon gång.
Du har PM.
Värmlandsträff?
Det var nano som var med.
Och ja, jag bor i Karlstad. Jag vill träffa mer folk, men jag vet inte hur jag ska göra.
Sociala gruppen? Det låter ganska intressant. Ska man höra av sig till habiliteringen då?
Och ja, jag bor i Karlstad. Jag vill träffa mer folk, men jag vet inte hur jag ska göra.
Sociala gruppen? Det låter ganska intressant. Ska man höra av sig till habiliteringen då?
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Värmlandsträff?
earlydayminer skrev:Det var nano som var med.
Japp, Eva Fagerberg psykolog på Vuxenhabiliteringen.
Värmlandsträff?
Aah, okej. Tack. Henne har jag träffat förut.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11