Träffar i Örebro
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Träffar i Örebro
Finns det några träffar i Örebro?
- Josefine98
- Anslöt: 2012-01-20
Träffar i Örebro
Tror inte det är många örebroare här på forumet
- Stolpskott
- Anslöt: 2013-04-29
Träffar i Örebro
Ett fåtal finns det men några träffar anordnas det inte vad jag vet. Finns säkert grupper/föreningar i stan om man letar runt lite.
Träffar i Örebro
Organiserade Aspergare har lokalavdelning som hittills haft promenadträffar på stan. Autism- och Aspergerförbundet har nog vad jag förstått också en del verksamhet.
Träffar i Örebro
Ja det stämmer att både OA och AAF har verksamhet i Örebro, AAF har en träffgrupp för endast vuxna med egen diagnos. Å andra sidan är hela OA endast tillåten för den gruppen så det beror väl på vad man vill ha....
- Kostymhippie
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2011-10-12
Träffar i Örebro
Jag är Örebroare och dessutom både vuxen och innehar till och med två diagnoserKostymhippie skrev:Ja det stämmer att både OA och AAF har verksamhet i Örebro, AAF har en träffgrupp för endast vuxna med egen diagnos. Å andra sidan är hela OA endast tillåten för den gruppen så det beror väl på vad man vill ha....
Vart är träffarna och vad gör man och vad är tanken att det ska leda till ?
Mvh Mailstar
Träffar i Örebro
AAF's träffgrupper är mest till för att umgås och ha kul.
OA handlar mer om att informera om AS och driva olika projekt, även om man såklart träffas och har kul där också.
OA handlar mer om att informera om AS och driva olika projekt, även om man såklart träffas och har kul där också.
- Kostymhippie
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2011-10-12