Nya vänner i Stockholm!

Allt om Aspergerträffar

Moderatorer: Alien, atoms

Nya vänner i Stockholm!

Inläggav Ananas » 2013-08-05 0:39:49

Jag letar efter nya vänner, gärna i Stockholmsområdet så att vi kan träffas irl.
Jag är intresserad av mycket inom kultur som konst, film och litteratur och även psykologi, sociologi, historia och geografi. Älskar språk och att resa och kolla in arkitektur m.m.
Uppskattar att hitta på saker när jag har energi men blir ganska lätt trött av mycket folk och intryck.
Jag har haft och har en del dåligt mående psykiskt (vilket tydligen inte är ovanligt hos personer med AS) och kommer gärna i kontakt med andra personer med olika svårigheter för att kunna stötta varandra och diskutera mående, tankar och känslor.

Jag är alltså inte ute efter ytliga bekanta, utan vill ha riktiga vänner. Skriv till mig om du också letar efter nya vänner att kunna hitta på kul saker och prata om allt möjligt med :)

Moderator Alien: Kompletterade rubriken.
Ananas

Anslöt: 2013-08-04

Nya vänner!

Inläggav Natten » 2013-08-05 0:44:56

Jag bor i Stockholm och jag har inga vänner så jag skulle gärna träffa några nya. Vi verkar ha åtminstone ett gemensamt intresse, geografi.
Dock tror jag att jag är lite udda även med asperger mått så vi kanske inte skulle trivas ihop.
Hur gammal är du?
Natten
Förhandsgranskad

Anslöt: 2013-06-19

Nya vänner!

Inläggav Feldwebel » 2013-08-05 1:01:26

Jag bor också i Stockholm och är 25 år gammal med intressen i bland annat film, språk och resor :D Vill väldigt gärna lära känna nytt folk som bor i närheten

Vet inte om det hängde ihop med aspergern men har haft några svåra år med panikångest som nu har blivit mycket bättre.
Feldwebel

Anslöt: 2013-06-22

Nya vänner i Stockholm!

Inläggav Alien » 2013-08-05 1:55:37

Moderator.

Se även denna tråd: kontakt-onskas-del-2-t19186.html
Alien
Moderator

Anslöt: 2007-08-13

Återgå till Träffar

Logga in