Shipping - att gilla par
60 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Shipping - att gilla par
Mymlan skrev:Några par jag shippar:
Sybil och Branson från Downton Abbey! Så himla fina tillsammans, och det var sjukt sorgligt då Sybil dog
Hon var ju sjuk snygg.
Shipping - att gilla par
Rinoa och Squall.. (FFVIII)
Jon och Ygritte.. (Game of thrones)
Mary och Matthew.. (Downton Abbey)
Finns säkert fler jag gillar, men kommer inte på dem just precis nu.
Och, sorry, jag vet inte hur man stoppar in bilder, annars hade jag gjort det för att ni snabbare skulle se vilka par jag nämner..
Och, sorry, jag vet inte hur man stoppar in bilder, annars hade jag gjort det för att ni snabbare skulle se vilka par jag nämner..
Shipping - att gilla par
Du högerklickar på den bild du vill ha i inlägget, väljer "kopiera bildadress" om du har Mac, Windows kommer jag inte ihåg. Sedan trycker du på Img-knappen här och klistrar in bildadressen. Ska funka på de flesta bilder.yakamoko skrev:Rinoa och Squall.. (FFVIII)
Sonic/Sally
Shipping - att gilla par
Läste just om Scully och Mulder, de gjorde en intimscen men den visades aldrig.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17167005.ab
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17167005.ab
Shipping - att gilla par
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a ... 7167005.abAftonbladet skrev:Sanningen fanns därute.
Och nu har den kommit fram.
Tjugo år efter sista avsnittet av ”Arkiv X” sänts medger FBI-paret:
– Vi spelade in en sexscen.
Efter 20 år kommer sanningen fram.
Lika bra att den scenen aldrig visades. För vad skulle hänt sen? Att de blivit ett par, och fått en massa (tråkiga) parkonflikter, skaffat barn etc. Eller att de blivit KK. lika tråkigt det.
Nej, bättre med en spänning som aldrig upplöses i handling. SEx skulle möjligen varit ok i allra sista avsnittet. Så att man kan tänka att de sedan levde ett lyckligt (men för andra tråkigt) liv i alla sina dagar.
Det finna några till sådana par som inte "fått varandra". Vad jag vet i alla fall, har inte sett alla avsnitt.
Rättsantropologen Temperance Brennan och "special agent" (FBI) Sealey Booth i den amerikanska serien Bones. Där finns defnitivt en tydlig attraktion som inte levs ut. (Men jag blev så besviken på Brennan när hon inte hade sex men dn attraktive engelska polisen i London. Bara för att Both inte ville det, vilken mes hon är! Egentligen är det väl manusförfattarna jag blev besviken på, för att de av något slags patriotiska skäl inte ville att en engelsman skulle få sätta på en amerikanska, hon har ju ameranska sexpartners i serien så det måste ju vara orsaken.)
Polisen Carol Jordan och psykologen Tony Hill i den brittiska serien Mord i sinnet.
Shipping - att gilla par
JCSweden skrev:Även fast de aldrig har träffats (och kanske aldrig kommer göra det) Jon/Daenerys:
Även till viss mån Ser Jorah/Daenerys:
Nästa bok ryktas komma ut 2014. Då kanske vi får reda på vad som kommer att hända. Eller så får vi vänta på boken efter det som ska vara den sista. Men det förstnämnda alternativet känns faktiskt som det mycket väl skulle kunna ske. Fastän dom inte har träffats ännu.
Shipping - att gilla par
Vad kallas det när man vill att vissa par INTE ska få varandra? Anti-shipping?
Men för att inte gå off-topic här, så startar jag en ny tråd: fiktiva-par-som-inte-borde-ha-blivit-ihop-t34842.html
Men för att inte gå off-topic här, så startar jag en ny tråd: fiktiva-par-som-inte-borde-ha-blivit-ihop-t34842.html
Shipping - att gilla par
Alien skrev:Rättsantropologen Temperance Brennan och "special agent" (FBI) Sealey Booth i den amerikanska serien Bones. Där finns defnitivt en tydlig attraktion som inte levs ut. (Men jag blev så besviken på Brennan när hon inte hade sex men dn attraktive engelska polisen i London. Bara för att Both inte ville det, vilken mes hon är! Egentligen är det väl manusförfattarna jag blev besviken på, för att de av något slags patriotiska skäl inte ville att en engelsman skulle få sätta på en amerikanska, hon har ju ameranska sexpartners i serien så det måste ju vara orsaken.)
Eller så är hon helt enkelt kär i Booth.
Spoiler: visa
- kvicksilver
- Anslöt: 2011-02-19
Shipping - att gilla par
Dean Winchester och Castiel! (aka Destiel)
Castiel: I killed two angels this week. My brothers. I'm hunted. I rebelled and I did it -- all of it -- for you.
Castiel: I rebelled for this?! So that you could surrender to them? I gave everything for you. And this is what you give to me.
Dean: Cass. Cass. I know you're in there. I know you can hear me. Cass... it's me. We're family. We need you. I need you.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Shipping - att gilla par
Må inte vara "riktig" men jag har alltid velat att detta ska hända
Luffy X Nami
Luffy X Nami
Återgå till Intressanta intressen