8:e Pemer-tisdagen (Sthlm): Bangolf 30/7
19 inlägg
• Sida 1 av 1
30 juli ses vi vid Tantogårdens bangolfbana ganska nära Hornstull kl 17.00 och spelar bangolf.
Vid påtagligt regnväder är backup-idén att gå på bio.
Moderator Alien: Ändrade i rubriken från "Sushi 23/7" till "Bangolf 30/7".
Vid påtagligt regnväder är backup-idén att gå på bio.
Moderator Alien: Ändrade i rubriken från "Sushi 23/7" till "Bangolf 30/7".
Ja, jag såg just missödet och tänkte be om det. Suck, så klantig man kan vara. Tack!
Pemer skrev:Tack!
Vassego (det var jag som anmälde och bad om ändring)!
skrivare och undertecknad är sugna på att komma!
E Tanto bättre än Akalla By som jag debuterade med bangolf på förra sommaren? Fast helt nya utmaningar e väl braigt det med Är dock i Sollentuna till 17 på tisdagen, kan ni spela lite låångsamt så jag hinner med? Promenadvägbeskrivning från närmaste buss4 hpl uppskattas med.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Lignagatan är buss 4's närmaste hållplats. Kort promenad: http://kartor.eniro.se/m/nlzTUmondo beyondo skrev:Är dock i Sollentuna till 17 på tisdagen, kan ni spela lite låångsamt så jag hinner med? Promenadvägbeskrivning från närmaste buss4 hpl uppskattas med.
Jag kommer, självklart. Det verkar bli lite droppregn men inte "påtagligt" - jag hoppas att det inte skrämmer iväg er andra.
En match tar väl mer än en timme, och så förfärligt tävlingsinriktad är iaf inte jag. Kom och ha kul!
Anmäler mig!
Jag har iofs tidigare meddelat muntligt att jag inte kommer men jag hoppas det är OK att ändra sig :-)
Jag har iofs tidigare meddelat muntligt att jag inte kommer men jag hoppas det är OK att ändra sig :-)
jag kanske kommer
- miss_green1
- Anslöt: 2011-06-29
Det börjar bli en märklig vana, det här, men arrangören har ingen annan möjlighet än att anmäla sin frånvaro idag igen. Personligt trassel har förstört dagen för mig.
Jag hoppas det är sista gången i år det behöver bli så.
Jag hoppas det är sista gången i år det behöver bli så.
Vädret ser inget vidare ut nu, regnet är rätt ihållande så det ser ut som om vi inte kommer.
Jag skrev upp fel tid, men nu ser det faktiskt väldigt regnigt ut så jag tror inte jag kommer alls, sorry
Ja vilket oförtjusande väder! På hundpromenaden tidigare idag var det helt ok väder men när jag cyklade till Sollentuna kom jag fram som en dränkt socka. Ser man ingenting gnm glasögonen för att det regnar så, ja då går det ju inte att spela bangolf Himla osis!
Om soligt och skönt på lördag funderar jag på att ta mig till Stockholm by Gummiboat. ICA i Sollentuna hade 'köp 3 Finn Crisp brödpaket' och få en luftmadrass, så nu har jag oxå en båt hehee
http://www.sbgb.nu/ 1500 anmälda.
Om soligt och skönt på lördag funderar jag på att ta mig till Stockholm by Gummiboat. ICA i Sollentuna hade 'köp 3 Finn Crisp brödpaket' och få en luftmadrass, så nu har jag oxå en båt hehee
- mondo beyondo
Ska du starta en tråd om det? Det går ju att göra en heldag av det om gummiboat är kl 10 och detta är kl 16.mondo beyondo skrev:Om soligt och skönt på lördag funderar jag på att ta mig till Stockholm by Gummiboat. ICA i Sollentuna hade 'köp 3 Finn Crisp brödpaket' och få en luftmadrass, så nu har jag oxå en båt hehee
Marroba tror inte det är ngn idé att starta upp en tråd om gummibåtpaddlingen då det nog är en oaspvänlig miljö med massa folk. Jag kände mig bara entusiastisk då jag gillar vatten, men riktigt sänkt idag så förmår inget.
- mondo beyondo
Re: Sv: 8:e Pemer-tisdagen (Sthlm): Bangolf 30/7
mondo beyondo skrev:Marroba tror inte det är ngn idé att starta upp en tråd om gummibåtpaddlingen då det nog är en oaspvänlig miljö med massa folk. Jag kände mig bara entusiastisk då jag gillar vatten, men riktigt sänkt idag så förmår inget.
Oaspvänlig miljö? Det är inte en kriterie att inte gilla massa folk för att ha asperger. Majoriteten kanske inte gillar massor med folk, vad vet jag, men alla aspisar är inte så.
Nu tycker jag det blev lite fördomsfullt här från din sida.
Zirre helt rätt, så tänker jag oxå. En majoritet gillar inte trängsel och undantag finns.
- mondo beyondo