Vad gör dig lycklig?
Vad gör dig lycklig?
När myndigheter ser vem jag är och ingen annan "svävande" bild de får för sig ska stämma in som inte stämmer.
Vad gör dig lycklig?
Att jag är så tok rolig!
Jag har så mycket humor!
Idag när jag var hos min terapeut så råkade jag säga Hej då älskling!
*skratt och fniss*
Såklart satt en kille i väntrummet och skratta åt min tabbe!
Så jag har lyckas få tre stycken att skratta på en kort stund.
Jag har så mycket humor!
Idag när jag var hos min terapeut så råkade jag säga Hej då älskling!
*skratt och fniss*
Såklart satt en kille i väntrummet och skratta åt min tabbe!
Så jag har lyckas få tre stycken att skratta på en kort stund.
Vad gör dig lycklig?
Att gosa med en superbabe, just kidding, har ingen erfarenhet av superbabe:s, dom kanske är tråkiga, ligger och petar naglarna under 'akten', ''vad är en bal på slottet'' typ. Nä tacka vet jag ett tio mila cykel pass, så det värker i låren, och vaderna skriker efter massage, sen kolla på Tour de France, med Vacchi och Adamson, och en bunke Ben&Jerry's glass, de ni, slår alla babes, tror jag...
Vad gör dig lycklig?
antonius skrev:Att gosa med en superbabe, just kidding, har ingen erfarenhet av superbabe:s, dom kanske är tråkiga, ligger och petar naglarna under 'akten', ''vad är en bal på slottet'' typ. Nä tacka vet jag ett tio mila cykel pass, så det värker i låren, och vaderna skriker efter massage, sen kolla på Tour de France, med Vacchi och Adamson, och en bunke Ben&Jerry's glass, de ni, slår alla babes, tror jag...
Jag hade en chef som gjorde tvärtom, han kollade på Tour de France först och blev så inspirerad att han gav sig av på långtur med cykeln för första gången på många år. Han fick så ont i röven att han fick stå upp vid lunchbordet i flera dagar
Vad gör dig lycklig?
Att dela mitt liv med någon som vill göra mig lycklig.
- Mountain_lion
- Anslöt: 2013-07-18
Vad gör dig lycklig?
Att kolla på bra TV-serier. Inte bara ett avsnitt utan minst 5 på raken.House och The Big Bang Theory är bäst, dels är de roliga och dels ser jag mig själv i Gregory House och Sheldon Cooper
Vad gör dig lycklig?
Caprifool skrev:elle skrev:att vara förälskad.
Ja, toklycklig!
Mmm, det är härligt!
Vad gör dig lycklig?
Att upptäcka och inse att det som hållit mig olycklig var hjärnspöken, oroliga sätt att tänka. Men blir det inte trist att bara slippa vara olycklig? DET är ett sådant hjärnspöke!
Vad gör dig lycklig?
Min fru , bra älskog , hobbys, ett bra utfört arbete, barnen. Allting helt utan inbördes rangordning.
Vad gör dig lycklig?
Ljummet sommar regn! ..eller är det för att alla andra går in..?
Annars håller jag med, choklad och espresso gör något med själen.
Annars håller jag med, choklad och espresso gör något med själen.
Vad gör dig lycklig?
Att våga följa min drömmar (för det är alltid rewarding i slutändan) samt befria sig från all sorts materiell kärlek.
"Things should be used and people should be loved. Problem in todays world is that people are being used and things are being loved."
"Things should be used and people should be loved. Problem in todays world is that people are being used and things are being loved."
Återgå till Att leva som Aspergare