Jag vill bli inaktiverad
29 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Jag vill bli inaktiverad
Meppe skrev:Du ar valkommen till aspieforum, ett forum med trevligt klimat.
Nej, där kan det finnas folk jag har gjort illa förr.
Jag vill bli inaktiverad
Varför håller du dig inte där då?Meppe skrev:Du ar valkommen till aspieforum, ett forum med trevligt klimat.
Re: Sv: Jag vill bli inaktiverad
Meppe skrev:Du ar valkommen till aspieforum, ett forum med trevligt klimat.
Finns typ inga regler där.
Jag vill bli inaktiverad
DIProgan skrev:Varför håller du dig inte där då?Meppe skrev:Du ar valkommen till aspieforum, ett forum med trevligt klimat.
Meppe får väl för fan vara var hon vill!
Kahlokatt skrev:DIProgan skrev:Varför håller du dig inte där då?Meppe skrev:Du ar valkommen till aspieforum, ett forum med trevligt klimat.
Varför bli så upprörd?
Jag vill bli inaktiverad
Irriterar mig när folk klagar på ett ställe där de skriver utan att tillföra något konstruktivt. Gå då för fan o sluta gnäll.Kahlokatt skrev:DIProgan skrev:Varför håller du dig inte där då?Meppe skrev:Du ar valkommen till aspieforum, ett forum med trevligt klimat.
Senast redigerad av DIProgan 2013-07-11 23:03:27, redigerad totalt 2 gånger.
Jag vill bli inaktiverad
DIProgan skrev:Varför håller du dig inte där då?Meppe skrev:Du ar valkommen till aspieforum, ett forum med trevligt klimat.
Darfor att det finns medlemmar har som valt att inte komma dit och som jag vill halla kontakten med.
Jag vill bli inaktiverad
OK, jag kommer i alla fall inte att posta nåt på ett tag. Det här forumet har blivit så jävla okänsligt, kallt och elakt. De flesta här är bara ute efter att spela tuffa och såra andra. Jag skäms över att ha aspergerdiagnos, eftersom de flesta som har det är fega jävla skitstövlar som njuter av när andra mår dåligt.
Jag vill bli inaktiverad
DIProgan skrev:Irriterar mig när folk klagar på ett ställe där de skriver. Gå då för fan o sluta gnäll.
Man har väl rätt att ta upp vad som är fel.
Jag vill bli inaktiverad
Kahlokatt skrev:OK, jag kommer i alla fall inte att posta nåt på ett tag. Det här forumet har blivit så jävla okänsligt, kallt och elakt. De flesta här är bara ute efter att spela tuffa och såra andra. Jag skäms över att ha aspergerdiagnos, eftersom de flesta som har det är fega jävla skitstövlar som njuter av när andra mår dåligt.
Strunta i dom, dom är inte värda att reta sig på. De är ju bara ute efter att provocera, så ge dom inte mer glädje än de förtjänar.
Huggorm skrev:Kahlokatt skrev:OK, jag kommer i alla fall inte att posta nåt på ett tag. Det här forumet har blivit så jävla okänsligt, kallt och elakt. De flesta här är bara ute efter att spela tuffa och såra andra. Jag skäms över att ha aspergerdiagnos, eftersom de flesta som har det är fega jävla skitstövlar som njuter av när andra mår dåligt.
Strunta i dom, dom är inte värda att reta sig på. De är ju bara ute efter att provocera, så ge dom inte mer glädje än de förtjänar.
+1
Jag vill bli inaktiverad
Tyvärr bebos forumet av tillräckligt många otrevliga typer för att man ska känna av dom. suck!
Jag vill bli inaktiverad
Dramaqueens tycker alla är otrevliga utom dem som ger positiv uppmärksamhet.
Jag vill bli inaktiverad
Men detta är ingen ny medlem. De flesta vet hur hon reagerar. Varför inte visa lite hänsyn? ska det vara så svårt. Saknar folk med asperger den förmågan?
Jag vill bli inaktiverad
kullan skrev:Saknar folk med asperger den förmågan?
Dra inte alla över en kam. De flesta med diagnosen är väldigt olika.
Gå inte Kahlokatt
- Hundralappen
- Anslöt: 2009-01-16
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter