Vad gör dig lycklig?
Vad gör dig lycklig?
1) Att vara med den jag tycker om. 2) att göra saker för den personen och få dem att slapna av.
Vad gör dig lycklig?
Såg nyligen en pipa i freehands-stil som företedda stora likheter till Elefantmannen.
Sånt kan jag bli glad över.
Hantverkets former och möjligheter.
Sånt kan jag bli glad över.
Hantverkets former och möjligheter.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Vad gör dig lycklig?
Den bästa beskrivningen som jag har hört är nog att lycka är det "gradvisa förverkligandet av ett värdigt ideal". Det som man vill säga är att lyckan sitter i processen av att uppnå något som är viktigt för personen. Och då faller alla andras definitioner av lycka helt rätt på plats också, där vilken subjektiv definition som helst kan anses vara rätt eftersom den beror helt på vad personen i fråga har bestämt sig för att de vill ha och hur de ska kunna nå dit.
Vad gör dig lycklig?
Om min syster mår bra i morgon efter dagens 6-timmars operation, så skulle jag nog känna en väldans lycka
Vad gör dig lycklig?
Charlie72 skrev:Om min syster mår bra i morgon efter dagens 6-timmars operation, så skulle jag nog känna en väldans lycka
Håller tummarna för att det går bra.
Vad gör dig lycklig?
Charlie72 skrev:Om min syster mår bra i morgon efter dagens 6-timmars operation, så skulle jag nog känna en väldans lycka
I mitt tycke en betydligt mycket större anledning att bli lycklig än något materiellt...
Jag blev glad idag när jag fick höra att båda mina syterdöttrar är gravida.
Vad gör dig lycklig?
Sex,beröring av rätt person. När mitt barn ler emot mig och jag får bevittna de framsteg som görs. Hantverk, Hundar, laga mat.
Vad gör dig lycklig?
Varför gång jag testar nåt nytt. Måste inte vara en helt ny upplevelse, men det skrivet, älskar att resa också.
Jag är en grymt nyfiken person, och att med egna ögon och händer se och uppleva nåt nytt, stort eller litet, är jag som lyckligast.
Jag är en grymt nyfiken person, och att med egna ögon och händer se och uppleva nåt nytt, stort eller litet, är jag som lyckligast.
- Aspergerian
- Anslöt: 2013-05-01
Vad gör dig lycklig?
Att ibland få släppa allt och ge mig ut i skogen några dagar.
Efter det kan jag återgå till livet med nyfunnet lugn så de andningspauserna är vad som gör mig lycklig.
Efter det kan jag återgå till livet med nyfunnet lugn så de andningspauserna är vad som gör mig lycklig.
Vad gör dig lycklig?
mina fritids intessen får mig att må bättre.
synd bara attman inte kunde ha mer tid åt dom.
synd bara attman inte kunde ha mer tid åt dom.
Vad gör dig lycklig?
Att massera min älskade länge och bara ligga och gosa länge och sen älska passionerat. Det gör mig lycklig
Återgå till Att leva som Aspergare