Den (STORA) app-tråden
Den (STORA) app-tråden
Zirre skrev:Kul app Gåtor, finns till Andriod och iPhone.
Såg skoj ut.
Mycket reklamskit som dyker och upp förstör helhetsupplevelsen av att använda appen. Som i "Words in a Pic" som är helt hopplöst ävenom spelet isig är kul...
Re: Den (STORA) app-tråden
Tapatalk är verkligen utmärkt. Då kan man kolla pm enkelt om man ex. är på stranden
Den (STORA) app-tråden
Är egentligen inte aktiv på forumet men jag undrar om någon vill och kan besvara en fråga.
Finns det någon begränsning för hur många gånger man får ladda ner och installera en app. alltså samma app. Ett exempel: Tapatalk 4 Beta. Jag har gjort x antal försök att få den fungera och det sista försöket ficka jag ett meddelande som jag inte tolka på något annat vis än att appen är förbrukad. Jag kan ha den i mobilen men den är obrukbar. Jag kan inte logga in på något forum öht längre utan jag är blockerad att bruka den. så därför undrar jag om google har satt en gräns att när appen är avinstallerad typ 5 ggr är appen obrukbar i mobilen?
Om ingen svarar tolkar jag det som att appen är begränsad. Om så fallet så är det löjligt anser jag och då anser jag att de kan lägga ner hela appsystemet. Jävligt kasst.
Finns det någon begränsning för hur många gånger man får ladda ner och installera en app. alltså samma app. Ett exempel: Tapatalk 4 Beta. Jag har gjort x antal försök att få den fungera och det sista försöket ficka jag ett meddelande som jag inte tolka på något annat vis än att appen är förbrukad. Jag kan ha den i mobilen men den är obrukbar. Jag kan inte logga in på något forum öht längre utan jag är blockerad att bruka den. så därför undrar jag om google har satt en gräns att när appen är avinstallerad typ 5 ggr är appen obrukbar i mobilen?
Om ingen svarar tolkar jag det som att appen är begränsad. Om så fallet så är det löjligt anser jag och då anser jag att de kan lägga ner hela appsystemet. Jävligt kasst.
Den (STORA) app-tråden
Det är då inget fel på min mobil i alla fall så då är det funktionsfel på själva appen. Anser de kan skrota den så.
Appen är jättebra. Fick nyss en notis från tapatalk-appen att jag fått ett pm.
Den (STORA) app-tråden
Men vad göre jag för fel då? Den låter mig inte ens logga in på detta forumet nu. Jag kan inte använda den alls. Jag kan installera den men sen kommer jag inte längre. Blockerad.
Den (STORA) app-tråden
Jag kommer bara in på ett forum och det är detta. Det går inte att logga in på fler från min Tapatalk i alla fall.
Synd att inte fler har lust att ge svar.
Sök på forumet och välj det sen väljer du logga in i vänsterlisten. Men antar att du redan provat det.
Sök på forumet och välj det sen väljer du logga in i vänsterlisten. Men antar att du redan provat det.
Den (STORA) app-tråden
*Jag har skrivit till Admin på det aktuella forumet och be denna att uppdatera sin uppkoppling mot Tapatalk. Tror nämligen att det inte gjorts någon uppdatering. Tror det ligger rent tekniskt hos själva forumet. Jag får ett meddelande som jag tolkar att tekniken måste uppdateras.
Den (STORA) app-tråden
kullan skrev:*Jag har skrivit till Admin på det aktuella forumet och be denna att uppdatera sin uppkoppling mot Tapatalk. Tror nämligen att det inte gjorts någon uppdatering. Tror det ligger rent tekniskt hos själva forumet. Jag får ett meddelande som jag tolkar att tekniken måste uppdateras.
Är du säker på att det forumet är ett phpbb3 forum? För phpbb3 forum, vad jag vet, är det enda som Tapatalk klarar.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Den (STORA) app-tråden
barracuber skrev:kullan skrev:*Jag har skrivit till Admin på det aktuella forumet och be denna att uppdatera sin uppkoppling mot Tapatalk. Tror nämligen att det inte gjorts någon uppdatering. Tror det ligger rent tekniskt hos själva forumet. Jag får ett meddelande som jag tolkar att tekniken måste uppdateras.
Är du säker på att det forumet är ett phpbb3 forum? För phpbb3 forum, vad jag vet, är det enda som Tapatalk klarar.
Det är andra forummedlemmar som använder Tapatalk för det forumet. Bla.Admin. Alla kan använda appen hur bra som helst. Och min nya mobil Samaung Galaxy S3 kan det ju inte heller vara nåt fel på. Och folk på detta forumet använder ju Beta - appen. så varför funkar det inte i min mobil?
Den (STORA) app-tråden
kullan skrev:barracuber skrev:kullan skrev:*Jag har skrivit till Admin på det aktuella forumet och be denna att uppdatera sin uppkoppling mot Tapatalk. Tror nämligen att det inte gjorts någon uppdatering. Tror det ligger rent tekniskt hos själva forumet. Jag får ett meddelande som jag tolkar att tekniken måste uppdateras.
Det är andra forummedlemmar som använder Tapatalk för det forumet. Bla.Admin. Alla kan använda appen hur bra som helst. Och min nya mobil Samaung Galaxy S3 kan det ju inte heller vara nåt fel på. Och folk på detta forumet använder ju Beta - appen. så varför funkar det inte i min mobil?
Min fråga var egentligen idiotisk ifall du ser forumet i appen, appen visar bara phpbb3-forum.
Är ditt konto och lösenord ok? Kan du köra forumet i webbläsare?
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Den (STORA) app-tråden
barracuber skrev:Min fråga var egentligen idiotisk ifall du ser forumet i appen, appen visar bara phpbb3-forum.
Är ditt konto och lösenord ok? Kan du köra forumet i webbläsare?
Ja det var via Tapatalk jag hittade forumet öht. Jag gjorde en sökning på skoj med ämnet LCHF och hittade ett forum som jag inte visste fanns ens. Så jo så långt är det med.
Anändarnamn och lösen är oxå som det ska. Det är 2 meddelanden som jag får upp:
Det ena tolkar jag som att lösenordet är upptaget av det forum jag redan är inloggad på.
Det andra tolkar som att möjligheten till att logga in på det aktuella forumet har gått ut.
Re: Sv: Den (STORA) app-tråden
http://forum.fetbobba.netkullan skrev:Zirre skrev:Vilket forum gäller det?
Fetbobbaforum.nu