6/7 - Umgänge i Stadshagen (Sthlm) för välgörande ändamål
31 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
bittin skrev:Kan man komma efter man käkat middag o så vid 19-20 eller är det försent då, inte för jag har nån storkova o skänka men kan väl kasta in dom 10kronorna jag har liggandes på skrivbordet o typ vara social är det okej ?
Klart du hade kunnat/kan, men just nu är det bara jag och marroba här och vet inte hur länge han stannar.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
KaosPrinsessa skrev:bittin skrev:Kan man komma efter man käkat middag o så vid 19-20 eller är det försent då, inte för jag har nån storkova o skänka men kan väl kasta in dom 10kronorna jag har liggandes på skrivbordet o typ vara social är det okej ?
Klart du hade kunnat/kan, men just nu är det bara jag och marroba här och vet inte hur länge han stannar.
ah kom på att jag blev för trött för att gå ut, men vi ses la nån annan gång ni får ha det bra allafall
bittin skrev:ah kom på att jag blev för trött för att gå ut, men vi ses la nån annan gång ni får ha det bra allafall
Jupp det gör vi.
- KaosPrinsessa
HGJ skrev:KaosPrinsessa skrev:HGJ skrev:Väntar du gäster från annat håll också (icke-aspergare)?
Det är möjligt att det kommer icke-aspisar/autister, men de flesta jag känner har någon form utav NPF-diagnos (de flesta av de AS) men de som inte har det känner ju andra med AS och så. Så det är inga "intoleranta NTs" med (vad jag vet iaf, kan ju alltid komma "tjuvgäster")
Okej, då vet jag lite mer.
Jag övervägde att komma, men jag kände mig osäker så det blev inget. Jag kan ju t.ex. inte direkt påstå att jag känner värdinnan.
HGJ skrev:Jag övervägde att komma, men jag kände mig osäker så det blev inget. Jag kan ju t.ex. inte direkt påstå att jag känner värdinnan.
Det gjorde inte marroba heller, men jag förstår hur du tänker och förstår ditt val.
Miche skrev:Tack för en trevlig dag.
marroba skrev:Tack allihop, särskilt Kaosprinsessa!
Tack tack ^^ Det var kul att ni kom.
- KaosPrinsessa