Vad jobbar ni med? Kanske kan man få lite idéer

Diskussioner kring allt som rör arbete och studier.

 Moderatorer: Alien, atoms

Vad jobbar ni med? Kanske kan man få lite idéer

Inläggav Extremofilen » 2013-06-19 23:35:08

Har fått ett jobb som koncept artist till ett skräckspel. Äntligen.
Extremofilen
 
Inlägg: 39
Anslöt: 2013-04-11

Vad jobbar ni med? Kanske kan man få lite idéer

Inläggav biologic » 2013-06-20 1:20:10

Extremofilen skrev:Har fått ett jobb som koncept artist till ett skräckspel. Äntligen.


Grattis!! Vilket drömjobb! :-)005
biologic
 
Inlägg: 1522
Anslöt: 2010-10-09
Ort: Blekinge

Vad jobbar ni med? Kanske kan man få lite idéer

Inläggav Rackne » 2013-06-21 16:22:34

Jag jobbar som sjuksköterska på en allmänpsykiatrisk avdelning. Det är ett översocialt jobb. Men det passar bra ändå.
Kommer dåligt överens med medarbetarna då jag är kass på kallprat och att passa in. Passar bra ihop med patienterna då jag har lätt att sätta mig in i deras situation och är påläst på sjukdomar och mediciner, vilket dom alltid frågar efter och vill ha fakta om.
Rackne
Ny medlem
 
Inlägg: 3
Anslöt: 2013-05-19

Vad arbetar ni med ?

Inläggav Plasticfck » 2013-06-24 23:19:19

Befinner mig just nu i ett ganska låst läge gällande arbete ...
Jag jobbar nämligen deltid som kassörska, men i framtiden vill jag ha ett jobb som verkligen intresserar mig, och som får mig att må bra. (vilket jag hoppas går att finna)

Mitt dilemma är att jag har vissa krav...
* Ej kundkontakt
* Fasta rutiner/konkreta arbetsuppgifter
* Ej överdriven stress (vilket får mig att må skit)
* Ej röriga arbetsplatser med mycket folk

För att få mer inspiration, och få tankarna i rullning istället för att sitta och ha jobbångest/framtidsångest, tänkte jag fråga:

Vad arbetar ni med ?

Trivs ni med det jobb ni har ?

Vad kräver ni för att trivas på era jobb ?

Är tacksam för era svar! :-)Hug



Moderator atoms - slog ihop två trådar om likartat ämne.
Plasticfck
 
Inlägg: 1548
Anslöt: 2013-06-18