Bra eposttjänst
52 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Bra eposttjänst
Nu har jag redan skaffat en adress hos GMX så det där lockar inte. Jag vet inte heller hur pålitlig den är men vill inte leta omdömen om den.
Bra eposttjänst
Eyesonly skrev:Spoiler: visa
Vad skulle du säga mer konkret är bättre med GMX jämfört med Gmail eller Microsoft (Hotmail, Live, Outlook) t.ex.?
M.a.o.: Vad får jag hos GMX som jag inte erhåller hos Gmail/Microsoft?
Vilka specifika andra saker, menar du? Bilder? Dokument?Min google adress kommer att vara kvar då jag vill ha kvar mitt youtube-konto men jag kommer ändå att börja flytta över andra saker till GMX.
Sedan undrar jag hur det är med GMX motsvarighet till Google Drive och Skydrive – Vad har GMX?
- AS messenger
- Anslöt: 2012-06-15
Bra eposttjänst
Jag vet inte vad drive och skydrive är. Bäst är om du kollar på deras hemsida. http://www.gmx.com/ GMX har inte nämnts i samband med NSA nyligen och det är möjligt att de inte ger liknande organisationer tillåtelse att läsa hur som helst på samma sätt som google gjort, därför verkar GMX bättre än google.
I övrigt är jag bara ute efter epost och har redan ställt in Thunderbird på att ladda hem meddelanden så nu är det bara att börja byta adresser på de ställen jag har mest kontakt med. Jag har inga bilder uppladdade till google utan när jag skrev flytta över saker så menade jag adresser på de ställen jag har angett den. Det finns många ställen jag inte längre är aktiv på som jag inte krångla med att byta så som diverse forum eller för den delen world of warcraft. Som jag sa så tänker jag inte ta bort med gmail-adress utan bara skicka mindre med den.
I övrigt är jag bara ute efter epost och har redan ställt in Thunderbird på att ladda hem meddelanden så nu är det bara att börja byta adresser på de ställen jag har mest kontakt med. Jag har inga bilder uppladdade till google utan när jag skrev flytta över saker så menade jag adresser på de ställen jag har angett den. Det finns många ställen jag inte längre är aktiv på som jag inte krångla med att byta så som diverse forum eller för den delen world of warcraft. Som jag sa så tänker jag inte ta bort med gmail-adress utan bara skicka mindre med den.