Magdans - Dansa med svärd
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Ett scennummer blir alltid bättre när det är på gränsen till livsfarligt, så varför inte dansa med ett svärd på huvudet?
Jag undrar om det finns några andra som dansar här inne som vet hur man kan börja om man vill lära sig dansa med svärd. Jag har tyvärr inte pengar till att köpa något för tillfället, men jag har testat att dansa med en bok på huvudet för att få in hållningen. Något annat man kan använda som finns i hemmet?
Jag undrar om det finns några andra som dansar här inne som vet hur man kan börja om man vill lära sig dansa med svärd. Jag har tyvärr inte pengar till att köpa något för tillfället, men jag har testat att dansa med en bok på huvudet för att få in hållningen. Något annat man kan använda som finns i hemmet?
- Autismsmurfen
- Anslöt: 2012-05-20
Autismsmurfen skrev:Jag undrar om det finns några andra som dansar här inne som vet hur man kan börja om man vill lära sig dansa med svärd. Jag har tyvärr inte pengar till att köpa något för tillfället, men jag har testat att dansa med en bok på huvudet för att få in hållningen. Något annat man kan använda som finns i hemmet?
Jag dansar inte alls, men vad jag kommer att tänka på är att du kanske kan köpa ett plastsvärd på leksaksaffären? De väger ju inget, men de har ju den avlånga formen iaf.
Alternativt kanske du kan ta en lagom lång soppkvast, dammsugarrör eller så. Ett svärd är de ju avlångt och lätt obalans i liksom, så en bok påminner nog inte så mycket om ett svärd.
Återgå till Intressanta intressen