"Treatment of Aspergers syndrome"

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav tahlia » 2013-06-08 11:48:48

Fick den här länken skickad till mig och undrar väl lite över vad övriga här tänker och tycker om "informationen" som delas ut.

http://www.aspergerssociety.org/indexlefthappy2u.htm?gclid=CMmU4Y2W1LcCFQ3KtAodzHcAjg

If you're tired, frustrated, angry and confused about how to help your child, spouse, parent, or other loved one cope with Asperger's Syndrome, good news …

Asperger's is not a curse - it is just a difference, and a difference that can be worked around. Your Loved One CAN Still Be a Happy, Stable, Calm, Successful and Productive Person

This is information your doctors can't (or won't) give you. Information you won't find at the library or bookstore. And information you desperately need if you want your loved one to finally enjoy a "normal" life and do all the things you take for granted, like:

Make and keep friends

Do well in school

Get along well with friends and neighbors

Treat family members with love and respect

Enjoy an active social life

Hold down a steady-paying job

Act like a responsible, independent adult

Take good care of themselves

Find a rewarding career

Stop Bullying

Själv känner jag mig omedelbart väldigt avig. Ska dock gå igenom texten lite grundligare innan jag bestämmer mig för vad jag tycker. Vill dock gärna som sagt höra hur ni andra tolkar och känner runt "informationen".
tahlia

Anslöt: 2007-06-28

Inläggav 9999999 » 2013-06-08 12:05:57

Sajten påminner mig om flera olika "get-rich-quick"-bluffar man sett.

This is information your doctors can't (or won't) give you. Information you won't find at the library or bookstore.

Jag slutade läsa efter detta. Typiskt knep. Ingen större chans att det är seriöst. Bara nån som försöker utnyttja desperata föräldrar skulle jag gissa.
9999999

Anslöt: 2012-09-27

Inläggav tahlia » 2013-06-08 12:09:38

Jodå, det begrep jag också. Saken är väl den att den s.k informationen likt förbannat sprids.
tahlia

Anslöt: 2007-06-28

Inläggav Tigerklo » 2013-06-08 12:29:08

Bra engelska... och fin sida; jag känner läskigt mycket förtroende för dem.
Tigerklo
Inaktiv

Anslöt: 2013-01-01

Återgå till Övriga Aspergerfrågor

Logga in