Vad är det eg jag känner ? (Tomhet lr Saknad efter nåt..?)
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Hej, har en sak jag vill få svar på: Har sedan flera år tillbaks nåt som säger mig "saknad" "tomhet", nåt med själen...nåt vemodigt som drar ner mig, kan känna kyla i brösttrakten, har tagit upp detta typ med vården men de har inget svar lr så lugnar de mig ( om jag minns rätt ) , vad kan detta vara ? Känner nån igen symptomen skulle jag bli väldigt lättat att jag tex ej blivit mer deprimerad ( hade gått över senast i samtal med läkare på mottagningen jag går på )
När jag ser mig själv efter tagit bild på mig ser jag ibland ledsen ut, men jag har som förr i stort perioder då jag skrattar...
Tar idag Abilify 5 mg mot Oro, tagit c:a två veckors tid högst.
( Detta vemod och "själkänsla" är lite jobbig, undrar om det finns nåt ord på det ?)
Mvh
Christer
När jag ser mig själv efter tagit bild på mig ser jag ibland ledsen ut, men jag har som förr i stort perioder då jag skrattar...
Tar idag Abilify 5 mg mot Oro, tagit c:a två veckors tid högst.
( Detta vemod och "själkänsla" är lite jobbig, undrar om det finns nåt ord på det ?)
Mvh
Christer
Vad är det eg jag känner ? ( Tomhet lr Saknad efter nåt..?)
Hallå ChrilleB
Så där kan jag också känna när jag tänker på fina människor jag delat tid med, platser jag varit på och upplevt fina speciella saker...
Jag skickar massor av igenkännande och förståelse till dig nu.
Så där kan jag också känna när jag tänker på fina människor jag delat tid med, platser jag varit på och upplevt fina speciella saker...
Jag skickar massor av igenkännande och förståelse till dig nu.
Vad är det eg jag känner ? ( Tomhet lr Saknad efter nåt..?)
Tusen tack geocache för ett lite lugnande svar där du berättar igenkännande
Mvh
C
Mvh
C
jag tror att detta är något komplicerad, tror att det är nog vår själs saknad efter källan(gud) tror att den vill återuppta kontakten, jag tror att man kan lugna ner den genom att be mycket och vara sann hela tiden.
Återgå till Att leva som Aspergare