tips vid köp av första smartphone?
76 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
kullan skrev:När jag kollat runt på nätet finns det visst flera varianter på Samsung Galaxy S3. Hur ska man veta vilken man fått tag i och vilken är bäst?
Om du tittar på mitt förra inlägg så finns det med en lista. Om du hade tittat ordentligt på listan så står modelbetekningen med. Vad är det för svårt med det?
Det blev en Samsung 3 4 G idag. En brun telefon. Rätt snygg. Ingen upplyste mig på Elgiganten att mitt gamla sinkort inte funkade så jag fick rusa ner till Telie för att byta. Jag fick simkortet gratis på Telia. Det är service det.
kullan skrev: Det är service det.
Ja! Dom borde typ strimlat dig med någon slö kökskniv från personalrumspentryt när du köpt luren hos Elgiganten.
Antar de mobiler med snabbast mottagning i Slackers lista från DN har 4G. Kan vara missvisande för de som likt mig oftast befinner sig utanför 3G, och ibland även GSM, täckning.
Spelar mindre roll vilken telefon man köper när prestandan nästan aldrig kan nyttjas.
- LordNelson
- Förhandsgranskad
- Anslöt: 2010-06-25
Grattis till nya telefonen.
Om du har problem kan det bero på 4G. Det var så för mig. Bland annat var batteriåtgången enorm. Ändrade till 3G och sedan funkade det kanoners...
Om du har problem kan det bero på 4G. Det var så för mig. Bland annat var batteriåtgången enorm. Ändrade till 3G och sedan funkade det kanoners...