Sista april i Uppsala?
116 inlägg
• Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Det verkar inte som om du vet så mycket om henne,har ni bara träffats en gång eller?
Senast redigerad av tvilling99 2011-05-04 11:18:21, redigerad totalt 1 gång.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
It's OK to be human.
Ja bra svar Weasley till K. Allt står inte och faller för en miss, tvärtom står man på sig så är det attraktivt så länge hon visar intresse av nåt slag tillbax.
Senast redigerad av mondo beyondo 2011-05-04 11:18:21, redigerad totalt 1 gång.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Oj,vad off topic vi har hamnat nu
- tvilling99
Ja,egentligen om träffar oxå,för kristofer träffade ju tjejen på valborg
- tvilling99
Hur går det med tjejen,Kristofer?
Har du hört av dig till henne,eller har hon hört av sig till dig?
Har du hört av dig till henne,eller har hon hört av sig till dig?
- tvilling99
Då får du ta reda på vad hon var ute efter.
Skriv till henne att du vill ha kontakt,tjejer gillar att killar hör av sig.
Säg att du vill veta mer om henne,vet du vad hon heter?
Du får inte vänta för länge,du måste "smida medans järnet är varmt" som man brukar säga.
Visa intresse,det gillar tjejer.
Skriv till henne att du vill ha kontakt,tjejer gillar att killar hör av sig.
Säg att du vill veta mer om henne,vet du vad hon heter?
Du får inte vänta för länge,du måste "smida medans järnet är varmt" som man brukar säga.
Visa intresse,det gillar tjejer.
- tvilling99
SMS konversation inledd. Dock verkar det inte som hennes SMS tyder på hon vill ha så mkt fortsatt kontakt. Hon svarar artigt men de innehåller just inget att "spinna vidare" på. Så just nu vet jag inte alls hur jag ska göra.
Att jag vill ha kontakt osv.. har hon nog redan fattat. Varför skulle jag annars återuppta konverationen...
Att jag vill ha kontakt osv.. har hon nog redan fattat. Varför skulle jag annars återuppta konverationen...
Senast redigerad av Kristofer 2011-05-04 11:18:21, redigerad totalt 1 gång.
Bra att du visar intresse,tråkigt att hon inte verkar så intresserad däremot.Ring till henne istället och visa att du är intresserad,säg att det skulle vara kul att träffas någon helg,det är ju inte så långt till norrköping.
Mer kan du inte göra,man måste våga för att vinna.
Mer kan du inte göra,man måste våga för att vinna.
- tvilling99
Det är rätt att man inte skal tjata men nu har det gått minst en vecka,har du hört från henne nu?
- tvilling99
EFTERLYSNING!
Jag kom just ihåg att det är något jag saknat sen träffen. Har jag gett någon av er något då, eller har jag bara slarvat bort det själv?
Tyvärr minns jag just nu inte vad det kan ha varit, men jag mindes det förut idag! Nåja, jag kom ju ihåg att efterlysa det jag kanske har slarvat bort iaf!
**LOL**
Skicka PM om ni vill.
Och Z, jag vet att jag gav dej en väska. Så det är inte det jag saknar.
Jag kom just ihåg att det är något jag saknat sen träffen. Har jag gett någon av er något då, eller har jag bara slarvat bort det själv?
Tyvärr minns jag just nu inte vad det kan ha varit, men jag mindes det förut idag! Nåja, jag kom ju ihåg att efterlysa det jag kanske har slarvat bort iaf!
**LOL**
Skicka PM om ni vill.
Och Z, jag vet att jag gav dej en väska. Så det är inte det jag saknar.
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 11:18:21, redigerad totalt 1 gång.
Det var nog den konstigaste efterlysning jag har sett...
"Jag saknar något men jag vet inte vad och inte heller om jag har gett bort det eller slarvat bort det själv..."?
Så har hela mitt liv sett ut!
"Jag saknar något men jag vet inte vad och inte heller om jag har gett bort det eller slarvat bort det själv..."?
Så har hela mitt liv sett ut!
Senast redigerad av Titti 2011-05-04 11:18:21, redigerad totalt 1 gång.
Precis! Så kan jag också känna och jag vet så förbaskat väl att det är något!!! men inte vad... och jag tänker att vad f-n är det som händer i min hjärna!
Hoppas du får tillbaka vad det nu är!
Hoppas du får tillbaka vad det nu är!
Senast redigerad av Aspkvinna 2011-05-04 11:18:21, redigerad totalt 1 gång.
Jag bara undrar hur någon skall kunna veta vad du är av med om du inte vet vad det är?
- tvilling99
tvilling99 skrev:Jag bara undrar hur någon skall kunna veta vad du är av med om du inte vet vad det är?
Någon kanske har fått med sej något från träffen, och kan tala om för mej vad det är den har fått med sej?
En bok, kanske? Det skulle kunna vara en bok. Tror jag.
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 11:18:21, redigerad totalt 1 gång.
Hoppas du hittar din bok. Kanske nån tittade på den och la tillbaka den på fel ställe?
Jag vet iaf att jag inte fick med mig nån bok hem. Det enda jag packade ner var kakformen. Säkert fick jag även med mig mina svarta sidenkalsonger tillbaka (det var så varmt att jag blev tvungen att ta av dem). Har inte använt dem sen dess men de ligger säkert här nånstans. Här är det inte "var sak på sin plats" utan det mesta flyter omkring. Mycket tid går åt att leta efter grejer.
Jag vet iaf att jag inte fick med mig nån bok hem. Det enda jag packade ner var kakformen. Säkert fick jag även med mig mina svarta sidenkalsonger tillbaka (det var så varmt att jag blev tvungen att ta av dem). Har inte använt dem sen dess men de ligger säkert här nånstans. Här är det inte "var sak på sin plats" utan det mesta flyter omkring. Mycket tid går åt att leta efter grejer.