Detta meddelande togs bort av dess författare innan...
7 inlägg
• Sida 1 av 1
det leverades.
Har aldrig varit med om detta annorstädes på nätet. Vad betyder detta? Är detta en typisk aspergergrej: att skriva ett meddelande och sedan ångra sig medan man håller på att skicka det? Eller är det någon form av bugg?
Har aldrig varit med om detta annorstädes på nätet. Vad betyder detta? Är detta en typisk aspergergrej: att skriva ett meddelande och sedan ångra sig medan man håller på att skicka det? Eller är det någon form av bugg?
- lejonungen
- Anslöt: 2013-01-25
Det beror på att postaren ångrat sig och tagit bort meddelandet innan du hunnit läsa det.
Miche skrev:Det beror på att postaren ångrat sig och tagit bort meddelandet innan du hunnit läsa det.
Eh...o_O
Jag har förstått det men varför får jag ett meddelande om detta; det är ju helt ointressant?
- lejonungen
- Anslöt: 2013-01-25
Forumägaren har väl bedömt det som intressant...
Moderator
Alla forumister blir aviserade om att de har fått ett nytt meddelande. Om man har blivit det och det sedan inte finns något nytt meddelande kan det upplevas som märkligt. Därför kommer den här texten istället.
Låser tråden för att undersöka om den går att flytta till rätt avdelning.
Edit: Tråden flyttad hit med samtycke.
lejonungen skrev:Miche skrev:Det beror på att postaren ångrat sig och tagit bort meddelandet innan du hunnit läsa det.
Eh...o_O
Jag har förstått det men varför får jag ett meddelande om detta; det är ju helt ointressant?
Alla forumister blir aviserade om att de har fått ett nytt meddelande. Om man har blivit det och det sedan inte finns något nytt meddelande kan det upplevas som märkligt. Därför kommer den här texten istället.
Låser tråden för att undersöka om den går att flytta till rätt avdelning.
Edit: Tråden flyttad hit med samtycke.
Det där har jag varit med om också,
man måste fråga folk vad dom skrev och
sen visade det sig att det inte var nått särskilt.....
man måste fråga folk vad dom skrev och
sen visade det sig att det inte var nått särskilt.....
Tror jag råkade PMa någon för flera veckor sedan. Skulle citera och göra inlägg men råkade trycka på fel knapp för att jag var trött. Naturligtvis tog jag bort det direkt och la det i tråden där det hörde hemma. Det kan bli så ibland.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter