Personer med autism har stora skallar
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Idag fick jag se en artikel om att personer med autism kan ha abnormt stora huvuden: https://www.thetransmitter.org/spectrum ... explained/ Först trodde jag det var ännu en av alla dessa dumheter som tillskrivs folk som är annorlunda.
Sedan började jag fundera. Då jag gjorde lumpen i min ungdom var jag den ende på hela regementet som hade 62 i mössnummer. Om jag tappade mössan kom den alltid tillbaka eftersom alla visste vems den var och ingen annan kunde använda den (förutom möjligen som 12-mannatält.).
Kul onödigt vetande?
Sedan började jag fundera. Då jag gjorde lumpen i min ungdom var jag den ende på hela regementet som hade 62 i mössnummer. Om jag tappade mössan kom den alltid tillbaka eftersom alla visste vems den var och ingen annan kunde använda den (förutom möjligen som 12-mannatält.).
Kul onödigt vetande?
Är ni bägge över 2 meter? Då kan ju en stor skalle vara logiskt är ni mer medellängd så har ni ju onekligen stora skallar.
62cm här med, precis så att normala mössor inte passar trots att de är "one size fits all"
blev nästan förvånad att du inte skrev storleken på röven ocksåHostile skrev:56 cm runt pannbenet, 175 cm.
Huggorm skrev:blev nästan förvånad att du inte skrev storleken på röven också
HAHAHA
Återgå till Övriga Aspergerfrågor