Pemer-sommar 2011 #7: Vasa's 19/7
38 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Pemer-sommar 2011 #7: Vasa's 19/7
Nu försöker jag komma ikapp en aning...
Det väl beprövade upplägget, sommarversionen - vi ses på Odenplan ovanför T-baneuppgången, kl 18.00. Går bort till Vasa's till 18.15.
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får lite känsla för hur många vi blir.
Just nu ungefär en anmäld inklusive mig själv....
Det väl beprövade upplägget, sommarversionen - vi ses på Odenplan ovanför T-baneuppgången, kl 18.00. Går bort till Vasa's till 18.15.
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får lite känsla för hur många vi blir.
Just nu ungefär en anmäld inklusive mig själv....
Re: Pemer-sommar 2011 #7: Vasa's 19/7
Vad ligger priserna på där och vad finns det för käk?
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Vore trevligt, får se om jag orkar när jag kommit hem igen efter lägret.
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
wuwei skrev:Jag ska försöka ta mig dit.
Åh, vad kul!
Grattis till 500:e inlägget också!
Tex mex-buffén går på 89 kr, det är nog det enda jag har koll på... var så länge sedan jag själv åt något annat...
Pemer skrev:Tex mex-buffén går på 89 kr, det är nog det enda jag har koll på... var så länge sedan jag själv åt något annat...
Tyvärr så måste man betala för vatten om man väljer buffén, det kostar då 10 kronor (läsk är något dyrare, men jag vet inte priset).
Just det, det är sant. Få se nu, det är ju Happy Hour till 20.00, så i nästan två timmar får man öl och cola billigare (nu på sommaren när vi kommer en timme tidigare än under höst/vår). Ölen är väl 25 spänn då, och 34 annars, colan tror jag kostar 27 spänn efter åtta, men jag minns nog inte happy-priset säkert. 15 eller 18 spänn? 18? Jag brukar gå över till cola efter några öl så jag inte ska bli för lullig, så jag har bara koll på priset senare på kvällen...
Härligt! Jag tror jag återfann ditt nummer från härom veckan och försökte slå en signal från min hemtelefon för en stund sedan. Kanon, vi ses!
Ska försöka komma .. minns att det var där jag träffade folk första g .. blir kul en andra gång =)
- samsungboy85
- Anslöt: 2010-12-27
få se om jag klarar det och om jag har råd. har ju en del problem att äta bland folk särskilt inomhus för då känner jag mig instängd också.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Jag gör detsamma som mina pengar
Kommer de till tisdag så gör jag det med...
Kommer de till tisdag så gör jag det med...
Miche skrev:Kommer de till tisdag så gör jag det med...
Rättelse:
Kommer min dotter hit så kommer jag knappast...
Fighterbabe skrev:Vore trevligt, får se om jag orkar när jag kommit hem igen efter lägret.
Jag har nu läst ikapp mycket bättre i alla aktuella trådar och tror tyvärr inte att din närvaro skulle vara särskilt lyckad. Som läget är nu är det helt uppenbart att MÅNGA lär avstå från att komma om det verkar som att du kan tänkas komma. Så tyvärr, din närvaro är inte önskvärd.
Pemer skrev:Fighterbabe skrev:Vore trevligt, får se om jag orkar när jag kommit hem igen efter lägret.
Jag har nu läst ikapp mycket bättre i alla aktuella trådar och tror tyvärr inte att din närvaro skulle vara särskilt lyckad. Som läget är nu är det helt uppenbart att MÅNGA lär avstå från att komma om det verkar som att du kan tänkas komma. Så tyvärr, din närvaro är inte önskvärd.
Eftersom Fighterbabe är avstängd så kanske det här bör meddelas någon annanstans också? Facebook kanske, om någon har henne där?
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Hej! Jag vill komma om det finns platser kvar. Har bred bak och är bred i käften.
Agneta
Agneta
Abbreviation skrev:Pemer skrev:Fighterbabe skrev:Vore trevligt, får se om jag orkar när jag kommit hem igen efter lägret.
Eftersom Fighterbabe är avstängd så kanske det här bör meddelas någon annanstans också? Facebook kanske, om någon har henne där?
Såvitt jag förstår är hon enbart avstängd från att posta inlägg.