Passande namn
Re: Passande namn
Haha! Fan, jag känner till Jimmy Choo, men ändå har jag aldrig tänkt på vilket passande namn han har.
Peder Pråhl bygger om sin paradvåning så den blir lite pråligare.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14120662.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14120662.ab
Kahlokatt skrev:Var det inte lite ironiskt att killen som råkade åka in i ett björnide heter just OLLE?
Iridia skrev:Peder Pråhl bygger om sin paradvåning så den blir lite pråligare.
Åh, det tänkte jag också på!
I dag kom jag på att det skulle vara hemskt att heta Peder Asp (nästan "pederast") eller Pedro-Philip (nästan "pedofil").
Ritalinsköterskan med efternamnet Itälinna. Det hade varit ännu roligare om hon hade hetat Riita-Liina i förnamn, men det gjorde hon inte.
- Tintomara Ariadne
- Anslöt: 2009-03-04
Petimäter-Katten (eller Petimätress?): Riitta. Ordet "riita" betyder gräl på finska!
Kahlokatt skrev:Petimäter-Katten (eller Petimätress?): Riitta. Ordet "riita" betyder gräl på finska!
Oj! *fniss* Tack!
- Tintomara Ariadne
- Anslöt: 2009-03-04
Det finns en syrisk författarinna och journalist som heter Ghada Samman. OK, egentligen al-Samman, men det är ju inte lika kul. Vi får hoppas att det syriska folket gaddar samman och får fred i sitt land.
Kahlokatt skrev:Det finns en syrisk författarinna och journalist som heter Ghada Samman. OK, egentligen al-Samman, men det är ju inte lika kul. Vi får hoppas att det syriska folket gaddar samman och får fred i sitt land.
Passande namn
Jag har inte läst hela tråden så jag vet inte om någon redan skrivit detta.
Jag har hört att hockeymålvakten Bo Ahls fru heter Ann.
Jag har hört att hockeymålvakten Bo Ahls fru heter Ann.
- KaptenZoom
- Anslöt: 2011-11-16
KaptenZoom skrev:Jag har hört att hockeymålvakten Bo Ahls fru heter Ann.
Fast de gick skilda vägar, så nu är han ann ahls ex!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Terje Isungset.
(Jo, det var fascinerande att de lät så bra. Synd att det var så korta snuttar.)
(Jo, det var fascinerande att de lät så bra. Synd att det var så korta snuttar.)
Lhasa de Sela hade tydligen en föräldraföräldrafar som hette Basel. Då frågar man sig vilka fler städer som har funnits i släkten.
Lennart Nordvarg sysslar med vargfrågor i Norden.
(Heter han möjligen Björn i andranamn? Det vore väl rationellt i dessa besparingstider.)
(Heter han möjligen Björn i andranamn? Det vore väl rationellt i dessa besparingstider.)