Orkar inte med ensamheten

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav Miche » 2013-08-04 17:25:50

outlines skrev:
Batman skrev:Var bor du förresten?

stockholm

Det arrangeras en hel del träffar för oss i Stockholm, se sökresultatet för den senaste månaden som jag gjorde här! Länken går att använda flera gånger och kommer att visa de trådar som varit aktiva den senaste månaden.
Miche

Anslöt: 2009-01-08

Inläggav Kristofer » 2013-08-04 17:31:03

outlines skrev:stockholm

Jag rekommenderar dig att ta dig till någon av de träffar som annoneras ut här på forumet, se kategorin träffar. Ni som bor i sthlm har en fördel av att det är mycket träffar där. Ge inte heller upp om en träff inte föll dig i smaken, det kan vara varierande intressen som dominerar olika träffar. När jag var i din ålder så tänkte jag på det sätt som du gör nu och hade samma problem. Jag hade verkligen önskat att aspergerforums träffavdelning hade funnits vid den tiden. Du behöver inte heller vara nervös inför en träff. Generellt så gäller en öppen och förstående attityd.
Kristofer

Anslöt: 2005-11-05

Inläggav Deadly_Nightshade » 2013-08-04 20:10:45

Skaffa en tröja där det står FILMKRITIKER på ryggen då så...
It's all in your mind...

Nej men det du beskriver är ett återkommande problem för många i allmänhet och vi med autismspektrumstörningar i synnerhet. Jag har inget socialt liv heller (är 28).
Allt har att göra med mitt motstånd till nya saker (rutin) samt min brist på underhåll av sociala relationer.
Deadly_Nightshade

Anslöt: 2009-07-03

Återgå till Att leva som Aspergare

Logga in