Ordet Personal
80 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Savanten Svante skrev:Liebert skrev:Intressant att en relativt liten fråga kan orsaka så mycket diskussion. Jag har beslutat att "Medarbetare" är en lämplig benämning på oss som arbetar med forumet.
Hyperfokus. Typiskt aspergertänkande.
Fast bästa ordet på sida 286 i SAOL är IAF geting. Inte för att ledningen sticks, utan för att det är ett fint ord, som ligger fint i munnen.
Njääe, snarare har man visat att min första lista skulle passat bäst.
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 20:48:04, redigerad totalt 1 gång.
Snela hestar.
mods kan vara Snel Hest, forumtekniker och admin kan vara snelare hest, och Liebert kan vara Snelast hest!
Klapa snel hest!
mods kan vara Snel Hest, forumtekniker och admin kan vara snelare hest, och Liebert kan vara Snelast hest!
Klapa snel hest!
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 20:48:04, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Bara tänker att inlägget kanske förbisågs av (jaså-det-är-)Liebert(-som-bestämmer-sånt) (varför inte). Det och dess kommentarer kom litet bort bland OT-inlägg.
jonsch skrev:Liebert skrev:Intressant att en relativt liten fråga kan orsaka så mycket diskussion. Jag har beslutat att "Medarbetare" är en lämplig benämning på oss som arbetar med forumet.
Det kommer att kännas litet märkligt att skriva "om medarbetarna" och "till er medarbetare".
Det är dessutom viktigt vad för associationer som benämningar på folk ger. Den frågan kan inte diskuteras nog på det här forumet.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter