Önskan om ny avdelning: Studier och arbetsliv

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav Arkimedes » 2011-01-24 17:51:13

jorand skrev:
Arkimedes skrev:
Dagobert skrev:Sluta ASPA

:lol:

ASAP!

:lol: :lol:
Arkimedes
 
Inlägg: 4043
Anslöt: 2010-10-27

Inläggav Marabou » 2011-01-24 21:53:23

Superbra idé, ford :D Och Zombie, jag delar ditt förslag!
Marabou
Har också skrivit som Vampire.
 
Inlägg: 403
Anslöt: 2010-06-28
Ort: Stockholm

Inläggav ufo » 2011-01-24 23:25:05

Avdelningen Att leva som Aspergare kan ha ett underforum som tar upp arbete/studier/praktik mm
Tror det tom skulle kännas som en naturlig placering.
ufo
 
Inlägg: 4634
Anslöt: 2007-06-23
Ort: En liten bit utanför skogen.

Inläggav ford » 2011-01-24 23:44:29

ufo skrev:Avdelningen Att leva som Aspergare kan ha ett underforum som tar upp arbete/studier/praktik mm
Tror det tom skulle kännas som en naturlig placering.


Egentligen borde i så fall föräldraskapsavdelningen hamna på samma ställe. Hursomhelst tänker jag inte tjafsa om detta utan tycker huvudsaken är att det överhuvudtaget skapas en sån tråd, men om rätt skall vara rätt så egentligen...
ford
 
Inlägg: 6673
Anslöt: 2006-03-14
Ort: Skåne

Inläggav Dagobert » 2011-01-25 0:48:20

ufo skrev:Avdelningen Att leva som Aspergare kan ha ett underforum som tar upp arbete/studier/praktik mm
Tror det tom skulle kännas som en naturlig placering.

Visst. Det föll mig inte in att arbete&studier kunde bli underforum, tyckte ämnet var såpass viktigt. Men på det viset kunde det bli av utan att man behöver göra avkall på nåt annat.
Bra förslag.
Dagobert
 
Inlägg: 14479
Anslöt: 2010-11-30

Inläggav Titti » 2011-01-29 14:36:29

Admin

Nu har jag satt upp ett underforum kallat Studier och arbetsliv. Det ligger under Att leva som Aspergare.

Det finns en del trådar sedan tidigare, som passar att flytta dit. Så länge de inte ligger i PA eller i Aot gör vi gärna det men vi är tacksamma för hjälp med att hitta dem. Anmäl förstainlägget i de trådar ni tycker passar där så flyttar vi de trådar vi anser bör flyttas.

Naturligtvis går det bra att starta nya trådar där också och min förhoppning är att det skall bli en plats för positiv debatt och delande av konkreta erfarenheter och att det kan vara till hjälp för oss alla oavsett vi varit ute i arbetslivet länge och mycket eller precis är på väg dit eller har svårt att hitta rätt.

Vi kommer senare under våren att utvärdera hur intresset är. Om det blir för få inlägg i kan vi komma att ompröva beslutet om Studier och arbetsliv och ta bort det. De trådar som finns där kommer i så fall att flyttas till i första hand Att leva som aspergare.
Titti
 
Inlägg: 9003
Anslöt: 2007-09-16

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in