Oho, så nu ska man diskutera med sina egna.
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Oho, så nu ska man diskutera med sina egna.
Jag är en asperger, har haft diagnosen i 10 år nu. Faller inte under den normala varianten av asperger verkar det som. Jag är tränad, har otroligt bra koordination Kan nästan använda båda händerna lika bra. Det jag saknar är rutin automatik så allt jag gör sker med fokus.
Har diskuterat med mest icke aspies. Så det ska bli otroligt intressant och se hur det är att diskutera med sina egna, för vi är en annan sorts människoras det har jag förstått länge nu.
När jag diskuterar med vanliga så kallade människor så upplever jag robotar som man kan styra och vrida på beroende på vilka knappar man trycker på. Det är så lätt att få dom att göra bort sig, förvandla dom till mordiska galningar osv med bara enkla ord.
Så mitt namn är Neon trevligt att råkas, ska bli intressant och prata med sin egen ras.
Har diskuterat med mest icke aspies. Så det ska bli otroligt intressant och se hur det är att diskutera med sina egna, för vi är en annan sorts människoras det har jag förstått länge nu.
När jag diskuterar med vanliga så kallade människor så upplever jag robotar som man kan styra och vrida på beroende på vilka knappar man trycker på. Det är så lätt att få dom att göra bort sig, förvandla dom till mordiska galningar osv med bara enkla ord.
Så mitt namn är Neon trevligt att råkas, ska bli intressant och prata med sin egen ras.
Re: Oho, så nu ska man diskutera med sina egna.
Oh jösses.. jag slits mellan viljan att välkomna dig och viljan att virituellt klappa till dig. Du kommer med andra ord att passa in perfekt.
Re: Oho, så nu ska man diskutera med sina egna.
Tackar, tackar. Oh, du får ställa dig i kö med att vilja klappa till mig
Återgå till Att leva som Aspergare