Off-google men om AS?

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

Moderatorer: Alien, atoms

Off-google men om AS?

Inläggav Bror Duktig » 2015-01-23 22:23:22

Det står "Allt om annat än Asperger postas här." på avdelningen som inte syns på google. Var ska man skriva om AS där det inte syns på google, på detta AS-forum?
Bror Duktig

Anslöt: 2008-07-18

Off-google men om AS?

Inläggav Liebert » 2015-01-24 2:11:51

Jag förstår att det är en berättigad fråga. När vi lade om forumet för några år sedan beslutade vi för att exponeringen utåt mot gäster och Google skulle ha ett väldigt tydligt AS-tema då vi ville locka rätt typ av medlemmar. Därför är alla AS-avdelningarna öppna.

Om du vill posta en AS-relaterad fråga som Google inte får se så kommer vi naturligtvis inte ta bort den om du postar den i Aspergare off-Google. En sökning på ordet Asperger i den avdelningen ger 4533 träffar så visst diskuteras ämnet även där. Jag ska fundera på att ändra den där texten.

Ytterligare ett alternativ för dig är ju för övrigt att posta i PA..
Liebert
Grundare

Anslöt: 2005-10-10

Off-google men om AS?

Inläggav Bror Duktig » 2015-01-24 2:19:53

Liebert skrev:Jag förstår att det är en berättigad fråga. När vi lade om forumet för några år sedan beslutade vi för att exponeringen utåt mot gäster och Google skulle ha ett väldigt tydligt AS-tema då vi ville locka rätt typ av medlemmar. Därför är alla AS-avdelningarna öppna.

Om du vill posta en AS-relaterad fråga som Google inte får se så kommer vi naturligtvis inte ta bort den om du postar den i Aspergare off-Google. En sökning på ordet Asperger i den avdelningen ger 4533 träffar så visst diskuteras ämnet även där. Jag ska fundera på att ändra den där texten.

Ytterligare ett alternativ för dig är ju för övrigt att posta i PA..

Ja, PA är kanske ännu bättre, så ingen som inte är medlem kan se.

Kanske har det stått så här om off google länge, men jag har inte tänkt på det förrän nu när jag letade efter en speciell kategori.
Bror Duktig

Anslöt: 2008-07-18

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter

Logga in