Oerhört trött..sova sova..Zzzz
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Oerhört trött..sova sova..Zzzz
Under en period nu har jag börjat bli oerhört trött. Jag lägger mig ganska tidigt på kvällarna för att sova. Jag sover skönt hela natten och vaknar trött på morgonen.
Även fast jag inte gör något direkt ansträngande (förutom skolan) så är jag FORTFARANDE trött.
När jag kommer hem så brukar jag lägga mig på sängen eftersom jag är så trött och behöver "vila lite" men det slutar alltid med att jag somnar..och då sover jag 1 - 2 h... och det är mitt på dagen
Är detta normalt för oss Aspergare? Eller är det bara jag som är "utbränd" eller nåt?
Även fast jag inte gör något direkt ansträngande (förutom skolan) så är jag FORTFARANDE trött.
När jag kommer hem så brukar jag lägga mig på sängen eftersom jag är så trött och behöver "vila lite" men det slutar alltid med att jag somnar..och då sover jag 1 - 2 h... och det är mitt på dagen

Är detta normalt för oss Aspergare? Eller är det bara jag som är "utbränd" eller nåt?
Jag vet inte vad som är normalt för en aspergare eller om du är överansträngd men har du kollat så att du inte har järnbrist eller något? Det kan man bli väldigt trött av.
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Återgå till Övriga Aspergerfrågor